رئیس پلیس راه گیلان خبرداد:

دستگیری پلیس قلابی در جاده های گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه همکاری مردم و تیزهوشی مأموران عملیات ویژه پلیس راه استان، مأمور تقلبی را به دام انداخت، گفت: همکاری مردم و پلیس در کاهش ناهنجاری‌ها ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه همکاری مردم و تیزهوشی مأموران عملیات ویژه پلیس راه استان، مأمور تقلبی را به دام انداخت، گفت: همکاری مردم و پلیس در کاهش ناهنجاری‌ها ضروری است.IMAGE635125139136919780

مهیار رستگار، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان در نشست انتظامی استان، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته افسر گشت عملیات ویژه به همراه راننده خود در حین کنترل ترافیک در یکی از محورهای استان توسط رانندگان وسایل نقلیه عبوری از حضور یک دستگاه سواری سمند شخصی که در حال کنترل مدارک خودروهای دیگر بود باخبر شده، تیم گشت موصوف جهت بررسی و مشخص کردن صحت این موضوع بلافاصله به محل اعزام و مشاهده کردند که یک دستگاه سواری سمند شخصی با چراغ گردان و با لباس شخصی در حال کنترل خودروهای عبوری است.

وی با بیان اینکه مأمورین عملیات ویژه پلیس راه بلافاصله با رعایت نکات پلیسی متهم را دستگیر کردند، گفت: متهم در تحقیقات اولیه خود را وابسته به یکی از نهادهای مردمی قلمداد کرده اما در بازرسی‌ها مشخص شد که نامبرده فاقد مجوز و حکم ماموریت است.

رئیس پلیس راه گیلان اظهار کرد: ماموران در بازرسی از خودرو یک قبضه اسلحه تقلبی ، یک دستگاه بی سیم دستی، یک رشته دستبند فاقد شماره، یک چاقوی ۳۰ سانتیمتری و یک عدد کیف مشکی رمزدار حاوی اوراق قضایی تقلبی کشف و ضبط کرده و راننده خودرو را جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی کردند.

 سارق حرفه‌ای منزل با همکاری مردم و سرعت عمل پلیس ناکام ماند

در ادامه نشست، فرمانده انتظامی شهرستان رشت، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

رحیم شعبانی تاکید کرد: با تماس فردی با پلیس ۱۱۰ و اعلام اینکه فردی مشکوک در حیاط منزلش حضور دارد، ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شده و این متهم را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و تاکنون به جرم سرقت ۱۰ بار زندانی شده است، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به سه فقره سرقت وسایل منازل اعتراف کرده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از تعامل خوب مردم با پلیس تشکر کرد و خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم که موارد مشکوک و ناهنجاری را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در گیلان

همچنین در ادامه نشست، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان، گفت: در پی بررسی اخبار مکتسبه مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی به هویت معلوم در امر تهیه وتوزیع موادمخدر در استان گیلان، مراتب در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سیدرسول صمدی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، پس از تعقیب و مراقبت و اقدامات پلیسی از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط این فرد مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه متهم با یک دستگاه کامیون و در پوشش بار کالا مواد مخدر را از استان تهران بارگیری و به قصد توزیع در گیلان به این استان وارد شده بود، بیان کرد: با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار و سربازان گمنام امام زمان (عج) متهم دستگیر و ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودرو کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از مبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و اذعان کرد: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم استان در حوزه مواد مخدر است./شبستان

Share