توسط پلیس امنیت اخلاقی مازندران

دستگیری تعدادی دختر و پسر جوان رشتی و تهرانی در میهمانی شبانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار مسعود جعفری اظهار داشت: چندی قبل ماموران پلیس امنیت اخلاقی استان در جریان برگزاری یک پارتی شبانه در شهرستان عباس آباد قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار مسعود جعفری  اظهار داشت: چندی قبل ماموران پلیس امنیت اخلاقی استان در جریان برگزاری یک پارتی شبانه در شهرستان عباس آباد قرار گرفتند. در ادامه ماموران با دستور قضایی وارد عمل شده و تعدادی دختر و پسر IMG15030189جوان را در این مهمانی دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از این ویلا مقداری مشروبات الکلی و موادمخدر کشف شد که متهمان تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: در جریان تحقیقات مشخص شد، اغلب دستگیر شدگان اهل شهرهای تهران و رشت هستند که از طریق صاحب ویلا و به صورت اینترنتی دعوت شده بودند.

جعفری نسب افزود: هفته گذشته ماموران در جریان برگزاری یک میهمانی مختلط در ساری قرار گرفتند که سر و صدای موزیک و رفت و آمد دختران و پسران جوان به آن خانه باعث ایجاد مزاحمت برای اهالی شده بود.

وی خاطر نشان کرد؛ پس از تایید موضوع از سوی پلیس امنیت، تیمی از ماموران وارد عمل شده و چهار مرد و ۱۳ دختر جوان را در این میهمانی دستگیر کردند. در بازرسی از خانه نیز مشروبات الکلی و موادمخدر کشف شد.

جعفری در پایان هشدار داد: والدین باید نظارت بیشتری را بر روی فرزندان خود به خصوص جوانان داشته باشند و در صورتی که آنها قصد رفتن به میهمانی را دارند، فرزندان را تا محل برگزاری میهمانی همراهی کنند./مهر

Share