جبار کوچکی نژاد در جلسه شورای شهرستان رشت

کوچکی نژاد:در مقابل انتقاداتی که از ما صورت می گیرد نباید حساس باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم شهرستان رشت گفت : ما مسئولین ونمایندگان مردم باید از انتقادات نرنجیم ودرمقابل انتقاداتی که ازما صورت می گیرد نباید حساس باشیم.

آفتی که در افشاگری‌ها مشاهده می کنیم گم‌شدن نام مجرم اصلی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم شهرستان رشت گفت : ما مسئولین ونمایندگان مردم باید از انتقادات نرنجیم و درمقابل انتقاداتی که از ما صورت می گیرد نباید حساس باشیم.

kochakinejadجبار کوچکی نژاد در جلسه شورای اسلامی شهرستان رشت اظهار داشت: اعضاء تمامی شوراها توسط مردم می باشد وهمه این اعضاء باید قدردان مردم باشند وبرای خدمت به آنان از هیچ کوششی فروگذارنباشند و فرماندار و دستگاه های اجرایی وهمه مسئولین استان موظفند به شوراها برای رفع مشکلات مردم کمک کنند .

وی با اشاره به جایگاه شوراها خاطر نشان کرد : امکان ارائه لایحه و طرح برای بررسی در مجلس برای چهار مرجع وجود دارد که شوراها یکی از این مراجع هستند و این مسئله نشان دهنده جایگاه شوراهاست.

وی افزود: ما مسئولین ونمایندگان مردم باید از انتقادات نرنجیم ودرمقابل انتقاداتی که ازما صورت می گیرد نباید حساس باشیم زیرا قرار داشتن در این جایگاه با آسیب ها و انتقادهایی نیز همراه است که باید فضا برای مطرح شدن انتقادها باز باشد و از این انتفادات که می تواند سازنده باشد بهره بگیریم.

وی متذکرشد :شما و ما نماینده مردم شهری هستیم که محرومیت های زیادی در بعضی ازمناطق وجود دارد و توازن خدمات به هیچ عنوان رعایت نشده است و در بسیاری از مناطق خدمات ارائه شده زیر۴۰ درصد می باشد.

کوچکی نژاد متذکرشد: بودجه کل شورا ها ۱۵میلیارد تومان است وبراین اساس لازم است تا روسای شوراها با مسولان عالی رتبه کشور دیدار نموده وکمک هایی را طلب نمایند.

کوچکی نژاد درپایان متذکرشد: ما ۳ نماینده رشت درخدمت تمامی اعضاء شورای های شهرستان رشت هستیم و هرکاری از دستمان بربیاید برای مردم شهرمان انجام خواهیم داد و امیدواریم پس ازپایان فرصت خدمتی که خدا به ما داده است شرمنده مردم شهرمان نباشیم /ایسنا

Share