جنجال در شهرداری تالش ؛

درگیری فیزیکی عضو شورای شهر با شهردار در خیابان !! /فرماندار با متخلفین برخورد قاطع خواهم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شنیده ها حاکیست،ساعاتی قبل در حالی که کارگران شهرداری تالش در بازار اصلی شهر به منظور آسفالت نمودن خیابان امام خمینی(ره) از سه راه سینما تا پل کرگانرود، مشغول به کار بودند ، که ….

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  شنیده ها حاکیست،ساعاتی قبل در حالی که کارگران شهرداری تالش در بازار اصلی شهر به منظور آسفالت نمودن خیابان امام خمینی(ره) از سه راه سینما تا پل کرگانرود، مشغول به کار بودند، این عمل مورد اعتراض یکی از اعضای شورای شهر قرار گرفت که مشاجره این عضو شورا با شهردار تالش در محل مورد نظر بالا می گیرد به طوری که به گفته برخی از شاهدین این عضو شورای شهر اقدام به ضرب و شتم شهردار نموده است.

علت مشاجره بدرستی مشخص نیست اما طبق شنیده ها مشاجره این عضو شورای شهر به علت کفیت پایین آسفالت بوده است که مورد مخالفت وی قرار گرفت.

fatolahi

همچنین بر طبق یکی دیگر از شنیده ها گفته می شود که علت مشاجره ی وی به دلیل عدم رعایت زمان آسفالت ریزی بوده است که این موقع از روز پر رفت و آمد ترین ساعات می باشد که موجب شلوغی و ترافیک در این قسمت شهر شده است.

در مقابل شهردار تالش نیز به مقام دفاع از عملکرد خود بر می آید که همین امر موجب بالا گرفتن مشاجره شان شده است./مریان خبر

 

به گزارش دیارمیرزا بعد از این اتفاق بسیار تلاش کردیم تا با اعضای شورای شهر تالش گفتگو کنیم که متاسفانه یا تلفن های همراه شان خاموش بود یا جواب نمی دادند بعد از تلاش بسیار با فرماندار شهرستان تالش تماس گرفتیم و آقای فتح اللهی  در مصاحبه ای اختصاصی  با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا  ضمن تایید خبر درگیری  و ابراز تاسف شدید از اتفاق پیش امده قول برخورد جدی با مسببین این حادثه داد تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری  در سطح شهرتالش نباشیم
وی در ادامه افزود بر اساس ضوابط و چهارچوبی که قانون  مشخص کرده است با عامل یا عاملین این درگیری برخورد خواهم کرد
 فتح الهی هر گونه اظهار نظر قطعی  در این خصوص را به بررسی همه جانبه موضوع  موکول کردند.

 

Share