به گزارش ديارميرزا

درگیری لفظی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا متاسفانه در شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر انزلی شاهد درگیری لفظی بین دو نفر از اعضای شورا بودیم، اتفاقی که در شان شورای اسلامی شهر بندرانزلی نبوده و نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از انزلی کلاب ,زمانی که مدرسه میرفتیم را به خاطر دارید؟ هرگاه که جر و بحث shorae-shahrکودکانه ای سر میگرفت، یک عبارت معروف وِرد کلاممان بود با این مضمون که «دم در واستا، تا بهت بگم» چرا که به خوبی میدانستیم بی نظمی در یک محیط قانونمند نهایتا به دفتر مدیر مدرسه ختم خواهد شد و عواقب سنگینی را میتواند برایمان به همراه داشته باشد، پس دعواهایمان را میگذاشتیم برای بیرون مدرسه یا دم درب مدرسه!!!

متاسفانه در شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر انزلی شاهد درگیری لفظی بین دو نفر از اعضای شورا بودیم، اتفاقی که در شان شورای اسلامی شهر بندرانزلی نبوده و نیست. اختلاف نظر و بحث و گفتگو، تایید و نفی مباحث مطرح شده از سوی هر یک از اعضا اتفاق خوشایندی است و میتوان گفت بخشی از وظایف شورا است، اما اگر این روند به درگیری لفظی و جنگ و جدل تبدیل شود به هیچ وجه قابل قبول و قابل دفاع نیست. چه زیباست که اگر دعواها و اختلافاتمان رنگ و بوی مشکلات شخصی به خود میگیرد آن را به بیرون از درب جلسه علنی شورا منتقل سازیم و از خجالت هم جای دیگری در آییم.

شدت این درگیری به اندازه ای بود که علی سفید روح نائب رئیس شورای شهر انزلی که در غیاب بدیعی فر روی صندلی ریاست نشسته بود گفت: من متاسفم که اعضای شورا در جلسه علنی اینگونه پرخاشگری می کنند، مردم به ما اعتماد کردند و خواهش می کنم مسائل شخصی را بیرون از شورا برطرف کنید.

لازم به ذکر است اینگونه درگیریها در جلسات شورای شهر انزلی پیش از این نیز مشاهده شده است.

توجه اعضای محترم شورای شهر را به برخی مصوبات و طرح های اجرایی شورای شهر رشت در آخرین جلسه برگزار شده شان به صورت تیتر وار جلب مینماییم:

* با رای اعضای شورای شهر چهار نفر از اعضا به عنوان نمایندگان شورا در دفتر سرمایه‌گذاری کلانشهر رشت مشخص شدند ( دفتر سرمایه گذاری: به منظور تسهیل و تسریع در روند جذب و بکارگیری سرمایه‌های مردمی برای بهبود این بخش و ایجاد در آمدهای پایدار برای توسعه شهری تاسیس شده است)

* معاون پژوهشی شورای شهر رشت گفت: مرکز ساماندهی ایده‌ها، طرح‌ها و برقراری ارتباط بین شورا و ایده‌پردازان در شهر رشت ایجاد شد. ( وی افزود: به دلیل نبود فرآیندی منظم و مشخص برای عرضه این ایده‌ها و طرح‌ها علی رغم مفید بودن آنها این ایده‌ها عملیاتی نمی‌شد به همین دلیل شورای شهر رشت در تلاش است با راه‌اندازی و عملیاتی شدن این سامانه شاهد کاهش این کمبود و تولید ایده‌های نو و تعامل هر چه بیشتر ایده‌پردازان با شورا و شهرداری باشیم.)

اعضای محترم شورای شهر انزلی، این شهر نیازمند فکر و ایده تازه است، این شهر نیازمند فراهم ساختن زیر ساختها برای حرکت به سمت توسعه پایدار است، این شهر نیازمند برنامه ریزی دقیق و اصولی اعضای شورای شهر برای هدفمند کردن پتانسیل های موجود به خصوص در بخش گردشگری برای افزایش درآمد شهرداری انزلی است، این شهر نیازمند ساماندهی و هدفمند کردن جذب سرمایه های بخش خصوصی است و هزاران، هزار نیاز و کاستی دیگری که گره اش تنها به دست شما قابل گشوده شدن است.

Share