درگیری بازیکنان استقلال در رختکن و غش مهاجم آبی پوشان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر ,رختکن تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی این تیم برابر الجزیره امارات دقایق پر تنشی را پشت سر گذاشت و تعدادی از بازیکنان این تیم برای لحظاتی با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.   تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امروز سه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر ,رختکن تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی این تیم برابر الجزیره امارات دقایق پر تنشی را پشت سر گذاشت و تعدادی از بازیکنان این تیم برای لحظاتی با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

 کبه تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم الجزیره امارات رفت و با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ برابر این حریف اماراتی خود متوقف شد. این در حالی است که استقلال برای صعود به مرحله بعدی مسابقات، به سه امتیاز این بازی نیاز حیاتی داشت. فشار حملات استقلال در این بازی بالا بود تا جایی که بازیکنان این تیم از جمله “کبه” می‌توانستند در صورت دقت بیشتر، گل برتری استقلال را به ثمر برسانند.

فشار این تساوی روی بازیکنان استقلال آنقدر زیاد بود که بعد از مسابقه، در رختکن آبی پوشان تنش و درگیری بوجود آمد. گفته می‌شود بعد از بازی بین چند بازیکن استقلال و “کبه” سر فرصت‌هایی که این بازیکن از دست داد درگیری لفظی شدیدی بوجود آمد. همچنین یک منبع آگاه گفت که این مهاجم بورکینافاسویی استقلال در رختکن غش کرد!

Share