درخواست مادر شهید احمدی روشن از دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مادر شهید مصطفی احمدی روشن که فرزندش از شهدای دانشمندان هسته ای است، گفت: دولتمردان در برابر بیگانگان محکم بایستند و از حق ایران کوتاه نیایند و به بیانیه های آنها جواب دندان شکنی بدهند. صدیقه سالاریان، شامگاه پنجشنبه در یادواره ۷۲ شهید در حسینیه سجادیه کاشان گفت: دوران سخت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مادر شهید مصطفی احمدی روشن که فرزندش از شهدای دانشمندان هسته ای است، گفت: دولتمردان در برابر بیگانگان محکم بایستند و از حق ایران کوتاه نیایند و به بیانیه های آنها جواب دندان شکنی بدهند.

صدیقه سالاریان، شامگاه پنجشنبه در یادواره ۷۲ شهید در حسینیه سجادیه کاشان گفت: دوران سخت فعلی هم بخوبی خواهد گذشت دلیل اینکه انقلاب توانسته بخوبی توطئه های دشمنان را با موفقیت پشت سر بگذارد این است که خون شهیدان پایه های آن را تثبیت کرده است و تنها وظیفه ما ایستادگی دربرابر مشکلات است.

وی بیان کرد: تا وقتی جوانان غیور در ایران زندگی می کنند، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چون اگر آنها از کشته شدن می ترسیدند در همان ابتدای جنگ تحمیلی مقابل ارتش مجهز عراق کوتاه می آمدند. وی گفت: دشمنان ملتی را از جنگ می ترسانند که با دست خالی هشت سال مقابل دشمنی با امکانات پیشرفته نظامی جنگید و الان با داشتن قوای نظامی قدرتمند و اوضاع اقتصادی مناسب آماده دفاع از خاک خود است.

این مادر شهید بیان کرد: همه ایرانی هستیم و چه مسوولان و مردم این خاک را دوست داریم و غیرت داریم و اجازه گستاخی و دخالت به بیگانگان نمی دهیم. یادواره سردار شهید حسین صنعتکار و ۷۲ شهید پایگاه ملامحسن فیض کاشانی با نام افلاکیان خاکی در حسینیه سجادیه کاشان برگزار شد./ایرنا

Share