اولین جلسه شورای اسلامی منطقه با حضور رضا مسرور

درآمد مأخوذه از هرروستا صرف پروژه های عمرانی همان روستامی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسرور با بیان اینکه درآمدهای مأخوذه از هر روستا در همان روستا صرف پروژه های عمرانی- خدماتی می شود اضافه کرد: معاونت عمرانی و فنی سازمان در انجام پروژه های عمرانی و بهسازی روستایی از نظرات دهیاران و اعضای شوراها استفاده نمایند تا اولویتهای مدنظر آنها، لحاظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اولین جلسه شورای اسلامی منطقه با حضور رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

1روستامدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی هدف از برگزاری این نشست را ایجاد تعامل سازنده میان نمایندگان محترم مردم روستاهای منطقه در شوراهای اسلامی و دهیاران اعلام و افزود: با گسترش ارتباطات سازمان با شوراهای روستایی ، قادر به اجرای موفق تر و سریعتر برنامه های عمرانی و جذب سرمایه گذار خواهیم بود.

مسرور با بیان اینکه درآمدهای مأخوذه از هر روستا در همان روستا صرف پروژه های عمرانی- خدماتی می شود اضافه کرد: معاونت عمرانی و فنی سازمان در انجام پروژه های عمرانی و بهسازی روستایی از نظرات دهیاران و اعضای شوراها استفاده نمایند تا اولویتهای مدنظر آنها، لحاظ شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تصریح براینکه مردم روستاهای محدوده منطقه را خانواده خود می دانیم و برطرف کردن نیازمندیهای آنها را وظیفه خود قلمداد می کنیم افزود: انعقاد تفاهم نامه با سازمانهای حمایتی چون کمیته امداد و تأمین اجتماعی برای حمایت از اقشار ضعیف، اعمال معافیت مالیاتی برای فعالین اقتصادی و شاغلین دولتی محدوده منطقه و خدمات رسانی در جریان برف اخیر از جمله اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی است.

گفتنی است دراین نشست علاوه بر دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی ۱۴ روستای محدوده منطقه، معاونین عمرانی _ فنی، اقتصادی_سرمایه گذاری و فرهنگی_اجتماعی_ گردشگری و مدیران حوزه های مربوطه سازمان حضور داشتند، اعضای شوراها و دهیاران از گسترش تعاملات با سازمان منطقه آزاد انزلی در دوره اخیر قدردانی نمودند.

 

Share