جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی – واحد رشت با حضور مسئولین و خانواده های این دانشجویان در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد. در این جلسه ابتدا دکتر بهروز دانشیان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ضمن خسته نباشید به دانشجویان فارغ التحصیل، ارتباط با خداوند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی – واحد رشت با حضور مسئولین و خانواده های این دانشجویان در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

azadدر این جلسه ابتدا دکتر بهروز دانشیان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ضمن خسته نباشید به دانشجویان فارغ التحصیل، ارتباط با خداوند را در طول زندگی مهم دانست و گفت: ما باید در طول زندگی با خداوند متعال ارتباط خوبی داشته باشیم و همیشه او را یار و چشتیبان خود بدانیم.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با تأکید بر احترام به والدین، یادآور شد: ما باید قدر پدر و مادر خود را بدانیم و دستشان را ببوسیم تا آنان از ما راضی باشند چرا که آنان خود را وقف رشد و تعالی ما کرده اند . وقتی رشد و تعالی پیدا می کنیم ، آنان پیر و فرسوده شده و ما بدلیل عاقبت بخیری باید مواظب آنان باشیم تا برکات نازل شده بر ما نتیجه دعای خیر آنان باشد.

دکتر دانشیان، همچنین ادامه داد: سخت کوشی جزء ارزشهای یک انسان کامل است و برای بدست آوردن علم و دانش باید تلاش کرد .

در ادامه دکتر حسین شریفی معاون دانشجویی این واحد دانشگاهی اظهار کرد : توسعه آموزش عالی و از جمله در دانشگاه آزاد اسلامی از ابتکارات انقلاب اسلامی به قصد تربیت نیروهای مجهز به فضایل و سجایای اخلاقی- الهی و نیز عرضه خدمات در بخش آموزش عالی بوده است.

معاون دانشجویی واحد رشت، با اشاره به هر ساله بودن جشن فارغ التحصیلی ، اذعان داشت: هر ساله جشن فراغت از تحصیلی در واحد رشت برگزار شده و با توجه به اینکه در جهت اهمیت جایگاه علم و علم اندوزی در نظام ارزشی جامعه و تقدیر از دانش آموختگان این جشن برگزار می شود.

در این مراسم که شامل سخنرانی ، موسیقی سنتی ، نمایش طنز و اهدای جوایز بود ، از تعداد ۱۴۵ نفر از فارغ التحصیلان رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه آزاد اسلامی – واحد رشت تجلیل شد.

Share