مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

جشنواره ملی مطبوعات رضوی با بخش هایی جدید در گیلان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈعلی اسماعیل پورˈ اظهار کرد: استان ولایتمدار گیلان افتخار میزبانی چهارمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور از مجموعه برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) را دارد. وی ادامه داد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی ویژه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈعلی اسماعیل پورˈ اظهار کرد: استان ولایتمدار گیلان افتخار میزبانی چهارمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور از مجموعه برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) را دارد.ESMAEILPOOR

وی ادامه داد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی ویژه امام رضا (ع) در حوزه رسانه و تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر رسانه ای مرتبط با فرهنگ رضوی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور افزود: این جشنواره با اضافه شدن بخش های جدیدی نسبت به جشنواره پیشین برگزار می شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بخش های تیتر و خبر به جشنواره امسال اضافه شده ، تصریح کرد: آثار منتشره در مطبوعات در هفت بخش تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، سرمقاله و یادداشت و شعر در دوره زمانی اول شهریورماه ۹۲ تا دهم مرداد ۹۳ می توانند در جشنواره شرکت داده شوند.

وی افزود: اصحاب و فعالین رسانه ای می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۹۳ با یکی از دو روش «ارسال اصل آثار به دبیرخانه جشنواره» و یا «ثبت نام الکترونیک از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان» در جشنواره شرکت دهند.

اسماعیل پور با بیان اینکه معرفی هیأت داوران با انتخاب و نظارت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود، گفت: مراسم اختتامیه جشنواره مذکور در تاریخ ششم شهریور ماه ۹۳ همزمان با دهه کرامت در رشت برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان بیان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این اداره کل به آدرسhttp://gilan.farhang.gov.ir/fa/home مراجعه کنند./ایرنا

Share