قلدری کفاشیان برای ملت ایران :

تیم‌ملی در تمام بازی‌ها هم شکست بخورد، استعفا نمی‌دهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس فدراسیون فوتبال با یادآوری جلسه مشترک مجلس، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای بررسی ابهامات مطرح شده درباره عملکرد فدراسیون فوتبال، گفت: پس از پاسخگویی به ابهامات مطرح شده از سوی قاضی پور و اقناع وی طرح تحقیق و تفحص از فدراسیون منتفی شد.

رفيعي و پولادي به علت مشکل سربازی قادر به همراهی تیم ملی در جام ملت های آسیا نخواهند بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی کفاشیان  با یادآوری حضورش در مجلس، گفت: حضور من در این جلسه، برای پاسخگویی به سؤالات نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بود.

kafashian_thum

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه قاضی‌پور طراح تحقیق وتفحص از فدراسیون فوتبال است، گفت: در جلسه‌ای با حضور آقای قاضی پور ابهامات و سؤالات مطرح و با اقناع وی طرح تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال منتفی شد؛ البته در این زمینه مقرر شد طی زمانی مشخص ایراداتی که به عملکرد فدراسیون فوتبال وارد است از سوی مسئولان فدراسیون برطرف شود.

تیم ملی در مضیقه است/ منتظر تامین بودجه هستیم

کفاشیان با یادآوری حضور وزیر ورزش و جوانان در این نشست و پاسخ‌های وی به سؤالات تعدادی از اعضای فراکسیون ورزش مجلس، ادامه داد: تیم ملی از نظر بودجه به شدت در مضیقه بوده و هنوز بودجه مورد نظر تأمین نشده است.

وی با بیان اینکه قول‌هایی از سوی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای تأمین بودجه تیم ملی تا پایان سال جاری داده شده است، افزود: برنامه‌ریزی‌های تیم ملی به طور کامل انجام شده و ما تنها منتظر بودجه هستیم تا این برنامه‌ها به خصوص برای بازی‌های تدارکاتی انجام شود تا مردم بازی‌های خوبی را از تیم ملی فوتبال شاهد باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤالی درباره واکنش وی به عدم موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان در برزیل، تصریح کرد: همین که تیم ملی فوتبال کشورمان توانست به مسابقات جام جهانی برزیل راه یابد، خود موفقیت بسیار بزرگی است؛ هم اکنون ما تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی جام جهانی مصروف کرده ایم اما اگر در تمام بازی هایمان هم شکست بخوریم، من استعفا نمی دهم و تا پایان دوره مدیریتم در رأس فدراسیون فوتبال باقی می مانم، ضمن اینکه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نیز دو سال دیگر برگزار می‌شود و اگر رأی دهندگان از من ناراضی باشند، می توانند در انتخابات مجمع فدراسیون، به من رأی ندهند./خبرگزاری ملت

Share