توقف تحریم های هوایی ۸۰ فروند هواپیما را به چرخه هوایی اضافه کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه هوا و فضا گفت: ۱۳۰هواپیما مسافربری دوباره به چرخه هوایی کشور بر می گردند. علی محمد نوریان در جمع خبرنگاران از بازگشت ۱۳۰ هواپیما که به دلیل نبود قطعات و سوخت قابل استفاده نبود به چرخه هوایی کشور خبر داد. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه هوا و فضا گفت: ۱۳۰هواپیما مسافربری دوباره به چرخه هوایی کشور بر می گردند.

علی محمد نوریان در جمع خبرنگاران از بازگشت ۱۳۰ هواپیما که به دلیل نبود قطعات و سوخت قابل استفاده نبود به چرخه هوایی کشور خبر داد.

وی اعلام کرد: ۱۳۰ هواپیما مسافربری ایران به دلیل تحریم ها قابل به استفاده نبوده اند که اکنون توانسته ایم ۸۰ فروند از این هواپیماها را آماده وبه چرخه هوایی کشور برای حمل و نقل مسافرین برگردانیم.نوریان افزود: قطعاتی که در تحریم خریداری شده بود هنوز به کشور تحویل داده نشده است.

در ماههای اخیر ارتباطات خوبی با تولید کنندگان قطعات هواپیمایی صورت گرفته است و امیدواریم از ۱۳۰ هواپیما راکد در صنعت هوا و فضا بتوانیم ۸۰ فروند از این هواپیماها را برای ایام نوروز به چرخه هوایی کشور بازگردانیم تا مسافرین به بهترین نحو از خدمات حمل و نقل هوایی استفاده کنند.

قایم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه هوا و فضا بیان داشت:صنعت هواپیمایی کشور از جمله صنعت هایی بوده که بیشترین آثار سوء را در تحریم داشته است و هم اکنون فقط در بحث قطعات مشکلات تحریم برطرف شده است و امیدواریم تا ماه های آتی تمامی خدمات وابسته به صنعت هواپیمایی کشور آزاد شود./مهر

Share