مدیر تعاون روستایی گیلان:

توزیع بخشی از سبد کالا به شبکه تعاون روستایی گیلان واگذار شد

به گزارش پابگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر تعاون روستایی گیلان از واگذاری بخشی از توزیع سبد کالا به این شبکه خبر داد.

به گزارش پابگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرزاد عبدالله‌زاده ظهر امروز در نشست تعاون روستایی گیلان با اشاره به واگذاری بخشی از توزیع سبد کالا به این شبکه، اظهار کرد: این واگذاری به منظور تسریح و تسهیل در دریافت سبد کالای شهروندان صورت گرفته است.sabad

وی با بیان اینکه ۱۰ مرکز عرضه سبد کالا به شهروندان در سطح گیلان اضافه شده است، تصریح کرد: با توجه به بارش برف شدید هفته گذشته در گیلان که همزمان با آغاز توزیع سبد کالا بین خانوارهای مشمول طرح اتفاق افتاد، مشکلاتی در عرضه سریع و به موقع کالا ایجاد شد.

مدیر تعاون روستایی گیلان ادامه داد: به منظور رفاه بیشتر شهروندان گیلانی و با هماهنگی ارگان‌های مربوطه تعداد ۱۰ مرکز برای توزیع سبد کالا اضافه شد.

وی مراکز فروشگاه‌های اتحادیه‌های تعاونی روستایی را رشت، لاهیجان، بندرانزلی، ماسال، رودسر، آستارا، رودبار و تالش را برای عرضه سبد کالا عنوان کرد.

عبدالله‌زاده گفت: فروشگاه‌های شرکت تعاون روستایی خشکبیجار شهرستان رشت و بره‌سر رودبار نیز از جمله مراکز عرضه توزیع سبد کالا است که با تحویل گرفتن کالا توسط دیگر فروشگاه‌های این شبکه در سطح استان مراکز بیشتری اختصاص می‌یابد.

وی با تاکید بر موجود بودن به میزان کافی کالای تعیین شده در این مراکز، از سرپرستان خانوارها خواست تا با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانک دریافت یارانه به تدریج به این مراکز مراجعه و نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

مدیر تعاون روستایی گیلان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با اقدام‌های انجام شده و اعلام سبد کالای نوروزی مشکلی در تشکیل صف طولانی برای شهروندان ایجاد نشود./فارس

Share