فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای ورودی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهیار رستگار لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز سومین روز اجرای طرح نوروزی است، محور ورودی لوشان ‌ـ رشت دارای ترافیک سنگین بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهیار رستگار لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز سومین روز اجرای طرح نوروزی است، محور ورودی لوشان ‌ـ رشت دارای ترافیک سنگین بود.

13921221000744_PhotoAوی با بیان اینکه اکنون ترافیک در این محور نیمه‌سنگین اما روان است، تصریح کرد: در محور ورودی چابکسر و نیز آستارا ترافیک نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس راه گیلان حجم ورود مسافران به این استان را از دو سه روز پیش عنوان کرد و گفت: به خاطر نظم‌بخشی در محورهای جاده‌ای گیلان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ورود انواع وسایل نقلیه سنگین در محور رشت ‌ـ قزوین ممنوع است، خاطرنشان کرد: این محدودیت ترافیکی از روز گذشته در محور رشت ـ قزوین اعمال شده است.

رستگار رعایت قوانین رانندگی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند و گذشت داشته باشند.

وی یادآور شد: رعایت قوانین رانندگی در جاده‌های گیلان ضروری است و با هر گونه تخلفات حادثه‌ساز برخورد جدی صورت می‌گیرد./فارس

 

Share