نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

رهبری املشی:بی‌نیازی به واردات، ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد کشور باید از تکیه به واردات خارج شود، گفت: اتکا به استعدادها و توان داخلی رمز عبور از تحریم‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدمهدی رهبری املشی  با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باید به صورت عملی وارد میدان شود، اظهار کرد: اگر اقتصاد مقاومتی با اقدامات عملی همراه نشود موثر نیست.

رهبری املشی

وی با تاکید بر اینکه مجلس باید برخی قوانین را اصلاح کند، افزود: قوه مجریه نیز مکلف است رویکردهای خود را اصلاح کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور باید از تکیه به واردات خارج شود، گفت: اتکا به استعدادها و توان داخلی رمز عبور از تحریم‌ها است.

رهبری املشی، توجه به تولیدات کشاورزی، صنعتی و نیروی انسانی بومی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: از نظر اقتصادی باید بتوانیم ظرفیت‌های واقعی مملکت را شناسایی و تقویت کنیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مسئولان در رفع مشکلات اقتصادی باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجع کنند، افزود: کشور باید از احتیاج به واردات بی‌نیاز شود.

تسنیم/

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share