نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری

به جمع بندی برای معرفی رابط با دولت نرسیدیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مسوولان دولتی در جلسات مجلس خبرگان و بر طرف کردن نکات مبهم می تواند به همگرایی و خرد جمعی کمک کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مسوولان دولتی در جلسات مجلس خبرگان و بر طرف کردن نکات مبهم می تواند به همگرایی و خرد جمعی کمک کند.

ramzani آیت الله «رضا رمضانی» درباره حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: لازم بود تبیین جامعی از توافق ژنو و همچنین چالش هایی که در حوزه اقتصاد مطرح است، بیان شود.

وی افزود: آنهایی که متخصص بودند در جلسات این اجلاس حضور یافتند تا مسایل موجود را بیان کنند، پرسش هایی هم از طرف اعضای مجلس خبرگان رهبری مطرح بود که به آنها پاسخ داده شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که به نظر می رسد این روشنگری می تواند خرد جمعی و همگرایی در کل کشور بوجود آورد.

آیت الله رمضانی خاطرنشان کرد: چه بسا اعضای مجلس خبرگان رهبری هم بتوانند از اجرای بخشی از سیاست هایی که دولت به دنبال اجرای آن است، حمایت کنند.

وی همچنین درباره فضای کلی پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری بعد از توضیحات مسوولان دولتی گفت: فضای عمومی جلسات خوب بود و اگر تلقی به قبول هم نبود اما فضا آرام بود.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این پرسش که در اجلاس قبلی طرح تعیین رابط میان خبرگان و دولت مطرح بود؛ این طرح به کجا رسید، گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری عده ای را پیگیر این موضوع کرده است اما در مجلس خبرگان رهبری به رغم طرح موضوع به جمع بندی برای معرفی رابط با دولت نرسیدیم.

پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری از روز سه شنبه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی آغاز شد و عصر چهارشنبه با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.

زیارت مرقد مطهر امام راحل (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه های روز پنج شنبه اعضای شرکت کننده در پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری است./ایرنا

Share