رفع مشکل ترافیک گردشگران نوروزی منطقه آزاد انزلی

بهره برداری از مسیر انحرافی تقاطع غیر همسطح بلوار شهید فاتحی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مسیر انحرافی ضلع جنوبی تقاطع غیرهمسطح منطقه آزاد انزلی مورد بهره برداری قرار گرفت. این مسیر انحرافی به طول ۱۶۰۰ متر و به عرض ۱۳ متر در ضلع جنوبی پروژه تقاطع غیرهمسطح ساخته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مسیر انحرافی ضلع جنوبی تقاطع غیرهمسطح منطقه آزاد انزلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

jadeh این مسیر انحرافی به طول ۱۶۰۰ متر و به عرض ۱۳ متر در ضلع جنوبی پروژه تقاطع غیرهمسطح ساخته شده است.

بنابراین گزارش مسیر انحرافی تقاطع غیر همسطح به منظور تسریع و تسهیل در تردد مسافرین نوروزی منطقه از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی ایجاد شد و با بهره برداری از آن مشکل ترافیک گسترده ورودی-خروجی به محدوده گردشگری و فاز تجارت منطقه برطرف شد و موجبات آسایش گردشگران و مسافرین گرامی این منطقه فرآهم می شود.

گفتنی است تقاطع غیر همسطح از نوع شبدری است که طول مسیر اصلی روگذر آن ۱۳۸۵ متر با ۴ رمپ(ramp) و ۴ لوپ (loop) که طول آنها از ۳۰۰ تا ۹۶۰ متر، در کیلومتر ۱.۵ محور چهار خطه حسن رود به زیباکنار (بلوار شهید فاتحی) در حال اجراء می باشد.

مسیر چهارخطه حسن رود به منطقه به طول ۸ کیلومتر در محدوده منطقه آزاد انزلی از سال ۸۷ آغاز و در سال ۹۱ به پایان رسید و عرض تمام شده در سطح نهایی ۲۵متر و۶۰سانتی متر، با بلواری(رفیوژ) به پهنای ۳ متر در دو باند مجزای رفت و برگشت به بهره برداری رسیده است.

Share