توپ خانه قو همچنان ميغرد

بهترین خط حمله لیگ در دست مردان بندر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با توجه به خریدهای بزگ تیم های صاحب نام کمتر کسی تصور می کرد در پایان هفته بیست وهفتم بهترین خط حمله لیگ برتر از آن ملوان شود. مهاجمام بزرگ و نامی روانه تیم های مدعی قهرمانی شدند اما دراگان اسکوچیچ نشان داد اگر مربی راه و روش استفاده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با توجه به خریدهای بزگ تیم های صاحب نام کمتر کسی تصور می کرد در پایان هفته بیست وهفتم بهترین خط حمله لیگ برتر از آن ملوان شود.

371356_heroa

مهاجمام بزرگ و نامی روانه تیم های مدعی قهرمانی شدند اما دراگان اسکوچیچ نشان داد اگر مربی راه و روش استفاده از پتانسیل تیمش را بداند ،می تواند از انها بیشترین بهره را ببرد. حالا مردان بندر با ۳۵ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند.

به مثابه سال های گذشته جلال رافخایی بهترین گلزن گیلک هاست اما اینک یک نام جدید در سایه او حرکت می کند. مهدی دغاغله که در نیمفصل دوم در چند بازی متوالی توانسته گلزنی کند با ۸ گل زده در تعقیب سیدجلال است. از مجموع ۳۵ گل زده شاگردان اسکوچیچ این دو مهاجم روی هم رفته ۱۷ گل را به ثمر رسانده اند که می شود تقریبا پنجاه درصد گل های ملوان.

البته گل های دغاغله هیچ کدام پنالتی نبوده و همگی در جریان بازی به ثمر رسیده است. سومین گلزن برتر انزلی چی ها هم شاهین ثاقبی است که توانسته ۵ گل به ثمر برساند.

گل/

Share