استاندار گيلان در جمع بازيکنان و کادر فني تيم فوتبال داماش

بسیاری از جو سازی ها در ورزش ناشی از منافع شخصی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر امروز با حضور در ورزشگاه شهید عضدی رشت در جمع بازیکنان و کادر فنی و مدیران تیم فوتبال داماش حضور یافت و آخرین وضعیت ، مسائل و مشکلات این تیم را بررسی کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر پنجشنبه با حضور در ورزشگاه شهید عضدی رشت در جمع بازیکنان و کادر فنی و مدیران تیم فوتبال داماش حضور یافت و آخرین وضعیت ، مسائل و مشکلات این تیم را بررسی کرد .

jpg937 دکتر محمد علی نجفی در جمع اعضای این تیم گفت : همانگونه که به ملوان , سپیدرود و چوکا علاقه مند هستیم تیم فوتبال داماش نیز برای بنده اهمیت دارد .

دکتر نجفی با اشاره به مسائل و مشکلات تیم فوتبال داماش گفت : بخشی از این مشکلات ناشی از پرونده قضایی است که در جریان است و با دعوتی که از ریاست محترم قوه قضائیه برای سفر به گیلان در اردیبهشت ماه امسال انجام شده است امیدواریم بیشتر بتوانیم مسائل و مشکلات داماش را به ایشان انتقال دهیم .

استاندار گیلان با بیان اینکه مشکلات حقوقی داماش پیچیده است گفت : تا حل این مشکلات که زمان بر خواهد بود از مدیر کل ورزش و جوانان , فرماندار , شهردار و شورای اسلامی شهر رشت خواسته ام راهکارهای مناسب برای کمک مالی به تیم فوتبال داماش را اجرایی کنند .

دکتر نجفی با بیان اینکه بخشی از فوتبال و ورزش کشور از حاشیه و حاشیه سازی ها آسیب دیده است گفت : من از تیم های گیلانی انتظار دارم در میادین ورزشی عصاره ای از فرهنگ و تاریخ غنی مردم این دیار باشند .

استاندار گیلان با بیان اینکه بسیاری از جو سازی ها در ورزش ناشی از منافع شخصی است گفت : باید از افرادی که حاضرند به خاطر خود مشکلات را به کل ورزش تسری دهد دوری کرد .

دکتر نجفی با اشاره به سه بازی پیش رو تیم فوتبال داماش در لیگ برتر برابر تیم های فوتبال پرسپولیس ، ذوب آهن و مس کرمان گفت : از بازیکنان می خواهم به مسائل حاشیه ای توجه نکنند و با آرامش به بازی داخل چمن فکر کنند

وی با اشاره به اینکه ما موظفیم زمینه ی شادی و نشاط مردم را فراهم کنیم گفت : دولت تدبیر و امید اعتقاد راسخ برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در نسل جوانان دارد که تقویت و حل مشکلات تیمهای ورزشی در این زمینه موثر است.
jpg938 jpg940 jpg941

 

Share