برگزاری نمایشگاه سنتی ویژه ی نوروز در خانه فرهنگ و هنر رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در آستانه فرا رسیدن عید نوروز از ۲۰ لغایت ۲۳ اسفند ماه نمایشگاهی سنتی ویژه ی نوروز در خانه فرهنگ و هنر برگزار می کند. مرتضی عاطفی با بیان این خبر افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در نظر دارد جشنواره غذاهای سنتی گیلان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در آستانه فرا رسیدن عید نوروز از ۲۰ لغایت ۲۳ اسفند ماه نمایشگاهی سنتی ویژه ی نوروز در خانه فرهنگ و هنر برگزار می کند.

atefi2مرتضی عاطفی با بیان این خبر افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در نظر دارد جشنواره غذاهای سنتی گیلان و ملزومات آشپزی، شیرینی های سنتی، آجیل و خشکبار، سفره های هفت سین را به منظور ایجاد شور و نشاط، معرفی آداب و رسوم محلی ، پخت غذاهای سنتی و محلی و اجرای موسیقی برگزار نماید.

عاطفی ضمن اشاره به در نظر گرفتن غرفه های سوغات و لباس های محلی جهت عرضه و فروش اظهار داشت: از برنامه های جنبی این نمایشگاه اجرای موسیقی سنتی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به مدت ۴ روز از ۲۰ تا ۲۳ اسفند ماه سال جاری آماده بازدید علاقه مندان و گردشگران است.

گفتنی است، این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۸ شب در خانه فرهنگ و هنر واقع در ابتدای خیابان سعدی برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

 

Share