برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا ، مراسم تجلیل از بازنشستگان بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد.  اسماعیلی در این نشست با تبریک فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا گفت : فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، به معنای امروزین و منطبق بر مقتضیات این عصر، در تجربه عظیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا ، مراسم تجلیل از بازنشستگان بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد.

bb1001 اسماعیلی در این نشست با تبریک فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا گفت : فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، به معنای امروزین و منطبق بر مقتضیات این عصر، در تجربه عظیم هشت سال دفاع مقدس متبلور و متجلی شد و نشان داد آموزه­ها و آرمان­های اسلام، همواره و همیشه و در هر گام و مقطع از تاریخ، ظرفیت عظیم و بی­مانندی برای مقاومت، پیروزی و پیشرفت دارد.

وی افزود : تجربه عظیم و بی­ بدیل سه دهه جهاد، ایثار و شهادت ملت ایران و مقاومت و پایداری بی­نظیر انقلاب اسلامی در برابر انواع توطئه­ ها و تهاجمات، گنجینه­ی عظیم و بسیار ارزنده­ای است که می­توان به عنوان الگو و راهنمای استمرار مسیر بیداری و رهایی دیگر ملل بپا خاسته­ی جهان قرار گیرد، چنانکه وضع موجود بیداری اسلامی و اسلام خواهی تائید این موضوع است و تمامی اقشار و از جمله جوانان در سراسر جهان امروز را بیش از هر زمان دیگری متوجه این ارزش­ها ساخته است.

مدیرکل بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گیلان با بیان اینکه تلاش همه باید در جهت جلب رضایت این قشر بزرگ باشد اظهار داشت : قدردانی و وفاداری به شهدا و خانواده های معزز آنان و پایبندی در صراط عزت و اقتدار معنوی و ملی و پیشرفت کشور و تحقق آرمان­های اسلام و انقلاب و سربلندی ملت بزرگ ایران منوط به استمرار فرهنگ شهادت و پیروی از خط شهداست. به یقین زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگری ها و رشادت های آنان و الگو قراردادن آنان در تمام زمنیه ها و تکریم خانواده های آنان وظیفه ملی است.

گفتی ایست در پایان این مراسم از تعدادی از بازنشستگان بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گیلان تجلیل بعمل آمد و مجمع عمومی کانون بازنشستگان بنیاد با انتخاب اعضاء جدید برای دوره سه ساله برگزار شد.

Share