در نشست استاندار گیلان با رئيس بنياد مسکن

بررسی آخرین وضعیت پرداخت خسارات برف در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جبران خسارات واحدهای آسیب دیده در برف سنگین ماه گذشته در نشست مشترک استاندار گیلان و رئیس بیناد مسکن انقلاب اسلامی بررسی شد .استاندار گیلان دکتر نجفی در این نشست خواستار تسریع در پرداخت خسارت برف شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جبران خسارات واحدهای آسیب دیده در برف سنگین ماه گذشته در نشست مشترک استاندار گیلان و رئیس بیناد مسکن انقلاب اسلامی بررسی  شد .

jpg919

 نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به خسارات برف گفت : بخشی از این خسارات مربوط به مسکن شهری و روستایی و بخشی در بخش کشاورزی و باغات و مرکبات بود که هرچه سریع تر نیاز به جبران دارد. اگرچه برخی اثرات خسارات برف در آینده خود را نشان می دهد .

 دکتر نجفی با بیان اینکه ماشین آلات سنگین گیلان فرسوده هستند گفت : برای بازگشایی راه ها ۵۰۰ واحد ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از بخش خصوصی کمک گرفتیم و همچنین نیروهای نظامی و سپاه هم امکانات خود را به میدان آوردند از اینرو بخشی از اعتبارات باید برای نوسازی این ناوگان به کارگرفته شود.

رئیس بنیاد مسکن کشورهم در این نشست گفت  : در مرحله نخست خسارت دیدگان تشکیل پرونده می دهند و پس از مشخص شدن نوع جبران خسارات در چند مرحله پرداخت های بلاعوض و تسهیلات انجام  می گردد .

 تابش تأکید کرد : تلاش می شود مبالغ بلاعوض پیش از فرارسیدن سال جدید به خسارت دیدگان پرداخت شود .

Share