بانوی ووشوکار ایرانی بدلکار شد +عکس

به گزارش پابگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صراط , بانوی ووشوکار قهرمان جهان و آسیا در پرده‌ای جدید از زندگیش در یک فیلم بازی کرده و بدلکار شد! این بانوی ورزشکار،در مورد این تجربه جدید و این که چطور شد به این مرحله رسید، اظهار کرد: یکی از دوستان پیشنهاد کرد که قرار […]

به گزارش پابگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صراط , بانوی ووشوکار قهرمان جهان و آسیا در پرده‌ای جدید از زندگیش در یک فیلم بازی کرده و بدلکار شد! این بانوی ورزشکار،در مورد این تجربه جدید و این که چطور شد به این مرحله رسید، اظهار کرد: یکی از دوستان پیشنهاد کرد که قرار است یک دوره مسابقه بدلکاری حرفه‌ای را در قالب یک داستان تلویزیونی فیلمبرداری کنند که این فیلم قرار است در نمایش خانگی اکران شود. من بعد از صحبت در این مورد، پذیرفتم که در این فیلم بازی کنم.

وی افزود: آنچه که مربوط به کار بنده بود در مدت یک ماه در این پروژه فیلمبرداری شد و کارم تمام شده است. فکر می‌کنم کارهای این پروژه در حال تدوین و یا کارهایی نهایی برای پخش شدن است. قهرمان ووشوی جهان در پاسخ به این سوال که این پروژه چه زمانی آماده پخش است گفت: فکر می‌کنم اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود در ایام سال نو این پروژه پخش شود.

وی ادامه داد: در این پروژه، من به جای الهه منصوریان که قهرمان ووشوی جهان است و قرار است در حوزه بدلکاری هم فعالیت کند بازی کردم و سرپرست یک گروه بودم و سرپرست گروه دیگر هم مرجان کلهر بانوی اسکی‌باز ایران است. این فیلم یک فیلم اکشن است که در بخش بدلکاری آن ما هر مسابقه خوبی که ممکن بود اجرا شود را اجرا کردیم. الهه منصوریان با اشاره به این که بازی در این فیلم نخستین تجربه بازیگری‌اش بود، گفت: بازی در این فیلم خیلی سخت بود اما به خاطر اینکه در واقع نقش خودم را بازی می‌کردم و خودم بودم کار کمی آسانتر بود. این فیلم در منطقه جاجرود تهران فیلمبرداری شد.
87369_678

Share