به انتخاب هواداران

بازیکن گیلانی تیم نایمِخن بهترین بازیکن میدان در جدال برابر تیم پی ای سی زوله

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  هواداران تیم اِن ای سی نایمِخن هلند در نظرسنجی سایت انگلیسی گل علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی تیم خود را به عنوان بهترین بازیکن میدان در جدال برابر تیم پی ای سی زوله انتخاب کردند. جهانبخش در این بازی که با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه پیدا کرد، ۹۰ دقیقه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  هواداران تیم اِن ای سی نایمِخن هلند در نظرسنجی سایت انگلیسی گل علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی تیم خود را به عنوان بهترین بازیکن میدان در جدال برابر تیم پی ای سی زوله انتخاب کردند.

jahanbakhsh86

جهانبخش در این بازی که با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه پیدا کرد، ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت و بازی قابل قبولی ارائه کرد که آنتون یانسن، سرمربی تیمش را متقاعد کرد برخلاف اکثر بازی‌ها این بار مهاجم ایرانی خود را تا پایان در میدان نگه دارد.

بازی برابر زوله نوزدهمین بازی بود که جهانبخش ۲۰ ساله در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال هلند به میدان رفت. او در این فصل از لیگ هلند ۳ گل زده، ۳ پاس گل داده و ۵ بار هم کارت زرد گرفته است. جهانبخش در جام حذفی هلند هم ۳ بازی انجام داده و یک گل هم به ثمر رسانده است.

با وجود فرار از شکست خارج از خانه برابر زوله و کسب یک امتیاز از آن، نایمِخن همچنان با ۲۵ امتیاز در رده هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال هلند قرار دارد.

دانا/

Share