بازدید سرزده رییس کل دادگستری گیلان از حوزه قضایی شهرستان شفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ؛ احمدسیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان بطور سرزده از حوزه قضایی شهرستان شفت بازدید کرد. احمد سیاوش پور در این بازدید سرزده با بیان این مطلب که تمام تلاش دستگاه قضایی رضایت مندی مردم است و رضایت مردم رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت ادامه داد ،گره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ؛ احمدسیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان بطور سرزده از حوزه قضایی شهرستان شفت بازدید کرد.

ImageHandler (2)احمد سیاوش پور در این بازدید سرزده با بیان این مطلب که تمام تلاش دستگاه قضایی رضایت مندی مردم است و رضایت مردم رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت ادامه داد ،گره گشایی از مشکلات مردم فرصتی از جانب خداوند برای انسان است . وی تکریم ارباب رجوع را از اولویتهای قوه قضاییه دانست و بیان داشت ، دادگستری ملجاء و پناهگاه مردم است و باید با اخلاق خوب و نیکو با مراجعین برخورد شود و این عین اجرای دین است . سیاوش پور بابیان این مطلب که هیچ مجموعه ایی بدون برنامه ریزی موفق نیست افزود، روزمرگی انسان را فرسوده میکند و در آن پیشرفتی نیست ، وی تحول و پیشرفت را در نوآوری ، برنامه ریزی و نظم دانست . ارشدترین مقام قضایی استان ، داشتن تقوا وناظر دانستن خداوند برانجام اعمال انسان ها را از روشهای بی اثر دانستن وسوسه های شیطانی و سلامت روح و جسم دانست . وی اثرات عشق به کار و در خدمت مردم بودن را در زندگی دنیایی وپس از آن را بسیار شگرف دانست ، و با تشکر از تلاش قضات و کارکنان دادگستری شهرستان شفت خواستار فعالیت بیشتر آنها در کاهش پرونده های اجرای احکام شد.

Share