ایران، آمریکا را در خاکش به زانو درآورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا , در حساس ترین مسابقه از جام جهانی کشتی آزاد، دلاورمردان کشتی ایران موفق شدند یک شکست سنگین را به آمریکا تحمیل کنند و این تیم را در خاک خودش به زانو درآورند. شاگردان رسول خادم در ۵ وزن حریفان خود را شکست دادند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا , در حساس ترین مسابقه از جام جهانی کشتی آزاد، دلاورمردان کشتی ایران موفق شدند یک شکست سنگین را به آمریکا تحمیل کنند و این تیم را در خاک خودش به زانو درآورند. شاگردان رسول خادم در ۵ وزن حریفان خود را شکست دادند و در سه وزن مغلوب شدند. رحیمی، اسماعیل‌پور، حسین‌خانی، یزدانی و قاسمی برنده‌های ایران در این رقابت حساس بودند.

resized_354748_677این سومین برد متوالی ایران در جام جهانی بود تا ایران از حالا حضورش در فینال را تا حدود بسیار زیادی قطعی کرده باشد. ایران فردا به وقت لس آنجلس با هند مسابقه دارد و در صورت پیروزی، فینالیست می شود.

گفتنی است تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از پیروزی ۸ بر صفر برابر ارمنستان، به مصاف ترکیه رفته بود. رسول خادم در این مسابقه ترکیب را جوان کرد که کشتی گیران جوانتر هم مانند مسابقه اول خوش درخشیدند و ترکیه را ۷ بر یک در هم کوبیدند.

Share