اکران نوروزی فیلم های فجر ۳۲ در سینماهای رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا ثقتی ، با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با تهیه کنندگان و مراکز پخش فیلم اظهار کرد: در نوروز امسال کلیه فیلم های جشنوار فجر که مجوز اکران نوروزی را دریافت کرده اند در سینماهای رشت اکران می‌شوند. وی از برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه های گردشگری گیلان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا ثقتی ، با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با تهیه کنندگان و مراکز پخش فیلم اظهار کرد: در نوروز امسال کلیه فیلم های جشنوار فجر که مجوز اکران نوروزی را دریافت کرده اند در سینماهای رشت اکران می‌شوند.

fajrوی از برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه های گردشگری گیلان خبرداد و افزود: این نمایشگاه باهدف معرفی بازار ،فرهنگ،هنر و آداب و رسوم گیلان در گالری مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء رشت برپا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت از برپایی نمایشگاه سفره هفت سین در مجتمع خاتم الانبیاء رشت خبرداد و گفت:در ایام نوروز ۹۳ نمایشگاه کتاب با محوریت کتابهای معرف جاذبه های گردشگری گیلان در رشت برگزار می‌شود.

ثقتی از آماده سازی گروه های تئاتر خیابانی جهت اجرا در مراکز پرتردد،مجتمع های فرهنگی و سواحل دریا خبرداد واظهار کرد:با هماهنگی های به عمل آمده بیشتر روزنامه های گیلان ویژه نامه نوروز با محوریت معرفی جاذبه های گردشگری گیلان، آداب و رسوم منطقه را چاپ و در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

وی از تجدید چاپ نقشه رشت که نقاط و مراکز مهم در آن پررنگ شده اند با هدف شناسایی هر چه بیشتر گیلان به مسافران خبرداد و افزود:بیش از ۱۰۰مسجد که دارای کانون فرهنگی هنری هستند در ایام نوروز ساعات بیشتری از شبانه روزی را جهت رفاه حال مسافران و انجام فرایض مذهبی آنها باز هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت،با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه با نوروز ۹۳ اظهار کرد: فضا سازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر رشت برای رعایت آداب و رسوم و رعایت حرمت ایام فاطمیه در دستور کار ارشاد رشت است.

وی با اشاره به بیلبردهای نصب شده در ورودی های شهر رشت گفت:با سازمان های متولی جهت تجدید چاپ عکس این بیلبردها رایزنی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر سازمانی آمادگی این امر را نداشته باشد ارشاد رشت در تبلیغات این بیلبردها ورود می کند چراکه نمادها و تابلوهای نصب شده در ورودی های شهر رشت متناسب با فرهنگ و تمدن دیرینه رشت نیست.

ثقتی از اجرای کنسرت پیشواز از بهار توسط انجمن شعر و ادب قبل از فرار رسیدن ایام فاطمیه در رشت خبرداد و اظهار کرد:ارشاد رشت توزیع زیارت نامه حضرت فاطمه زهرا (س)را در بین مسافران و مردم در ایام نوروز در دستور کار دارد./تسنیم

Share