اوضاع شهری که شهردار ندارد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهرستان ازنا از ابتدای انتخابات شورای شهر ازنا و پس از برکناری آخرین شهردار رسمی شهرستان توسط شورای شهر هنوز موفق نشده که یک مدیریت واحدی را در خود ببیند که خود موجب بی برنامه ماندن شهر شده است. شهرستان ازنا از شهر هایی است که با فرهنگ و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهرستان ازنا از ابتدای انتخابات شورای شهر ازنا و پس از برکناری آخرین شهردار رسمی شهرستان توسط شورای شهر هنوز موفق نشده که یک مدیریت واحدی را در خود ببیند که خود موجب بی برنامه ماندن شهر شده است.

شهرستان ازنا از شهر هایی است که با فرهنگ و تمدن بالا در استان لرستان می درخشد، با وجود مردمی مذهبی و با آداب معاشرت مطلوب در بین مردم استان لرستان مشهور هستند.

ولی اکنون این شهرستان دستخوش ناملایمتی هایی از سوی برخی منتخبین مردم قرار گرفته است که موجی از نارضایتی را در اذهان عمومی به وجود آورده است.

با یک سرکشی ساده به خیابان های شهرستان متوجه خواهید شد که بدون یک مدیریت منسجم و با برنامه عمرانی و منظم، سکان بی سکان دار این شهر در حال پیش روی است.

در این گزارش به سراغ خیابان های ابوذر و ۱۳آبان رفته ایم، با توجه به اینکه در معابر اصلی شهرستان ازنا قرار دارد، اما دیوار های این خیابان ها به دفترچه یادداشتی برای تبلیغ شرکت ها و یادگاری نوشتن مردم تبدیل شده است.

البته باید مراقب بود که در این خیابان ها گم نشوید چرا که از هر سمتی وارد این خیابان ها شوید با نام جدیدی روبرو خواهید شد.

این تابلوی خیابان ۱۳ آبان است که از هر سمتی وارد شوید بجز خود ۱۳آبان همه چیز روی آن دیده می شود:

 

از این طرف وارد خیابان “۱۱آبان” می شویم:

1

از این طرف وارد خیابان “۳ آبا” که اصلا ربطی به آبان ندارد، خواهید شد:

2

تابلوی این خیابان از طرف مقابل خیابان “۱۲آبان” را نشان می دهد که ما در تقویم وقتی نگاه کردیم مناسبتی با این تاریخ پیدا نکردیم:

3

طرف دیگر این تابلو خیابان “۱آبان” را نشان می دهد که بازهم در سالنامه های شمسی مناسبتی در این خصوص ندیدیم…

4

حالا به سراغ خیابان ابوذر می رویم که این خیابان هم از این شاهکارها کم ندارد.

مثلا تابلوی زیر خیابان “ابو” را نشان می دهد که در جای خود قابل تامل است!

5

/صراط نیوز

Share