توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد

انتخابات خانه مطبوعات گیلان تأیید شد +منتخبین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تأیید انتخابات خانه مطبوعات گیلان از سوی این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تأیید انتخابات خانه مطبوعات گیلان از سوی این اداره کل خبر داد.

imagesمحمد حسن پور، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: با توجه به موضوعات و اعتراضات مطروحه در مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات گیلان در تاریخ هشتم اسفند ماه جاری، برای بررسی و پیگیری موارد جلسه ای در این اداره کل برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور هیأت رییسه مجمع مذکور، ناظر و کارشناس مطبوعات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دو تن از معترضین برگزار شد، پس از قرائت شکوائیه های رسیده و با توجه به اینکه هیچ کدام از موارد مطروحه براساس اساسنامه خانه مطبوعات منجر به ابطال انتخابات نمی شد، رای مجدد به تأیید انتخابات هشتم اسفند داده شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتخابات هیئت‌مدیره دو ساله جدید خانه مطبوعات گیلان، پس از یک سال تعویق، هشتم اسفند ۹۲ در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شده بود که براساس شمارش آرا، ۲۱۴ رای به دست آمد.

حسن پور تصریح کرد: براساس آرای مأخوذه، در بخش خبرنگاران؛ رقیه ابراهیم‌زاده با ۱۰۶، حسین داداشی با ۹۷ و کریم خورسندی با ۹۳ رای موفق به کسب آرای انتخابات شدند و بازرگانی با ۶۹، کارگر با ۵۹ و زیرک با ۱۹ رای از راهیابی به هیأت مدیره بازماندند.

وی ادامه داد: در گروه سرپرستان خبرگزاری ها نیز؛ معصومه نیک‌کار توانست با کسب ۱۳۳ رای به هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان راه پیدا کند و صدیقه یاری با کسب ۱۶ رای بازماند.

به گفته معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در بخش مدیران مسئول؛ علی پورحسن با ۱۲۶، ابراهیم بهمنی جلالی با ۱۲۰ و عباس حق‌پرست با ۸۹ رای موفق به کسب آرا شدند و احمدی سراوانی با ۸۸، محمدرسول سماکچی با ۶۵، فاطمه عاطفی فرد و عبدالباقی اسحاقی با ۱۹ و شهرام صفوی با ۵ رای بازماندند.

وی اضافه کرد: در بخش بازرسان نیز؛ سعید سیمیاری با ۱۱۷ و علی کریمی پاشاکی با ۱۱۶ رای توانستند به هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان راه پیدا کنند و رستگار نیریزی با ۴۳، همرنگ با ۳۲ و تقی دوست با ۱۲ رای از ورود به هیأت مدیره بازماندند.

Share