اقدام ناشایست سید مهدی رحمتی!!! + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از انزلی کلاب , عبارت ((۱٫۲٫۳٫۴) One,Two,Three,Four رحمتی لایی خور) بود که از سوی هواداران باشگاه ملوان بندرانزلی برای سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تهران سروده شد.( لایی خور اصطلاحی فوتبالی است به معنی کسی که توپ از بین پاهایش عبور میکند).   آیا این شعار واقعا آنچنان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از انزلی کلاب , عبارت ((۱٫۲٫۳٫۴) One,Two,Three,Four رحمتی لایی خور) بود که از سوی هواداران باشگاه ملوان بندرانزلی برای سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تهران سروده شد.( لایی خور اصطلاحی فوتبالی است به معنی کسی که توپ از بین پاهایش عبور میکند).

rahmati-600x400

 

آیا این شعار واقعا آنچنان زننده است که با پاسخی بسیار ناشایست و زننده از سوی این دروازه بان که سابقه عضویت در تیم ملی! را نیز دارد همراه گردد؟

آنهم نه یک بار و دو بار، بلکه به دفعات، اقدامی زشت که حتی از دید دوربین ها نیز پنهان نمانده است و غیر قابل کتمان است. باید منتظر ماند و دید آیا با توجه به وضعیت حساس لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) آیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال میتواند آنچنان که شایسته است به تخلفات صورت گرفته توسط این بازیکن که خود باید الگویی برای جامعه باشد رسیدگی شایسته داشته باشد یا خیر؟!!!

 

364041-600x354

جناب آقای سید مهدی رحمتی، بدون شک با توجه به وضعیت فعلی ورزشگاههای ایران، شعاری که در ورزشگاه تختی انزلی برای شما سروده شد هر چقدر هم از نگاه شما غیر قابل دفاع باشد یا به آن نقدی وارد باشد، بدون شک در برابر اقدام شما هیچ است، به گونه ای که حتی قادر به انتشار اقدام زشت شما نیستیم، اما میتوانیم شعاری که برای شما سر داده شد را منتشر سازیم، تا به نقد افکار عمومی گذاشته شود.

باید به حال فوتبال ملی ایران تاسف خورد که یکی از با تجربه ترین دروازه بانان کشور، به خاطر فشار ناشی از دریافت چهار گل آنهم در مقابل دیدگان مربی تیم ملی فوتبال ایران این چنین کنترل رفتار و کردار خود را از کف میدهد و چنین اعمالی از وی سر میزند. 

به امید اجرای عدالت … 

 

Share