افتتاح نمایشگاه بهاره با حضور استاندار گیلان در فرودگاه رشت+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل فرودگاه گیلان از افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در این فرودگاه با حضور استاندار گیلان خبر داد.  مهندس فتاح رضوانی گفت: این نمایشگاه با مساحت ۵۱۰۰ متر مربع ( ۲۳۰۰ متر مربع فضای داخلی سالن مستقبلین و ۲۸۰۰ مترمربع فضای بیرونی آن) واقع در ضلع جنوبی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل فرودگاه گیلان از افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در این فرودگاه با حضور استاندار گیلان خبر داد.

IMG_1578 مهندس فتاح رضوانی گفت: این نمایشگاه با مساحت ۵۱۰۰ متر مربع ( ۲۳۰۰ متر مربع فضای داخلی سالن مستقبلین و ۲۸۰۰ مترمربع فضای بیرونی آن) واقع در ضلع جنوبی فرودگاه رشت و در ابتدای جاده انزلی با ۱۸۰ غرفه از امروز ۱۷ اسفند لغایت ۲۷ اسفند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب دایر می باشد.

مهندس رضوانی تصریح کرد: نمایشگاه یادشده با همکاری سازمان صنعت، معدن، تجارت، اداره کل فرودگاه استان و اتاق اصناف مرکز استان و یکی از شرکتهای نمایشگاهی که از سوی سازمان صنعت، معدن، تجارت گیلان به این اداره کل معرفی شده است،برگزار می گردد.

وی افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان برای ایام عید بویژه آجیل، شیرینی جات، موادپروتئینی، پوشاک، کیف و کفش، مواد شوینده و لوازم تزئینی منزل در این نمایشگاه عرضه خواهد شد و این کالاها با قیمتهای معادل حداقل ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمتهای مشابه در سطح بازار بفروش می رسد.

مدیر کل فرودگاه گیلان اظهار داشت: در برگزاری نمایشگاه مذکور، اداره کل فرودگاه سردار جنگل بر اساس مصوبه استانی، مکانی را در اختیار مجری نمایشگاه قرار داده است. کلیه مسئولیت های حفاظتی، اجتماعی، فرهنگی و نیز نظارت بر حسن انجام کار به عهده بازرسان سازمان صنعت، معدن، تجارت گیلان و مجری نمایشگاه می باشد.

مهندس رضوانی در پایان اظهار داشت: شرکتهای نمایشگاهی می توانند پس از مجوز از سازمان صنعت، معدن، تجارت با مراجعه به اداره بازرگانی و حقوقی فرودگاه رشت، ضمن بازدید از مکان برگزاری نمایشگاه در فرودگاه رشت، از فرایند انعقاد قرارداد با این اداره کل مطلع شوند

IMG_1557

Share