رئیس اداره‌ راه و شهرسازی رشت:

اعتبار میدان پرحادثه ولی‌عصر خمام تامین نشده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاغلامعلی نیک‌فهم ظهر امروز در جلسه‌ ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در سالن کنفرانس بخشداری خمام با اشاره به میدان حادثه‌خیز ولی‌عصر (عج) این شهر اظهار کرد: تامین اعتبار حرف نخست را می‌زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاغلامعلی نیک‌فهم ظهر امروز در جلسه‌ ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در سالن کنفرانس بخشداری خمام با اشاره به میدان حادثه‌خیز ولی‌عصر (عج) این شهر اظهار کرد: تامین اعتبار حرف نخست را می‌زند.

dscf6033وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته برای اصلاح و درست کردن میدان ولی‌عصر (عج) تاکنون اعتبار آن تامین نشده است.

به گفته‌ وی روشنایی مسیر رشت تا حسن‌رود ترمیم شده که ‌نسبت به سال گذشته از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار شده است.

این مسئول به پهن‌تر کردن سرعت‌گیر میدان ولی‌عصر (عج) از مسیر انزلی اشاره کرد و یادآور شد: سرعت‌گیر دیگری برای این میدان در مسیر خشکبیجار نصب می‌شود و وضعیت برج‌نوری این میدان در حال پیگیری است.

رئیس هلال احمر شهرستان رشت نیز در جلسه‌ مذکور از برگزاری دوره‌ بازآموزی امدادگران نوروز به‌صورت تئوری و عملی خبر داد.

توحید شریعتی افزود: این توانمندی در هلال احمر وجود دارد که در بحث انتقال مصدومان به مراکز درمانی از بالگرد هلال احمر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۱۲ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده‌ پاسخگویی است، از استقرار یک تیم واکنش سریع در شهرستان رشت خبر داد که در نزدیک‌ترین فاصله با بخش خمام قرار دارد.

این مسئول تعامل با پلیس برای مباحث امدادی به ویژه در چهارشنبه‌سوری و ایام نوروز را خوب توصیف کرد.

Share