روح‌الله حسینیان در یادواره 67 شهید والامقام منطقه ضیابر

«اشتون» حق ملاقات با مخالفان انقلاب در داخل کشور را نداشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان عصر امروز در یادواره ۶۷ شهید والامقام منطقه ضیابرصومعه‌سرا اظهار کرد: تبیین یاد و جایگاه شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت از مصادیق مهم خلقت و امری بسیار ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان عصر امروز در یادواره ۶۷ شهید والامقام منطقه ضیابرصومعه‌سرا اظهار کرد: تبیین یاد و جایگاه شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت از مصادیق مهم خلقت و امری بسیار ضروری است.

*شهادت بهترین راه دستیابی به کمال انسانی است

hoseiوی با بیان اینکه شهادت یک راه و وسیله برای تقرب به خداوند است، افزود: تعبیر و دیدگاه قرآن در مورد شهادت و شهدا بسیار بلند بوده و آن را هدف آفرینش می‌داند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نزاع همیشگی بین کفر و ایمان نیز به دلیل سنجش عیار آدمی و پرورش روحیه شهادت‌طلبی در راه خداوند است.

وی وجود آدمی را دارای یک جسم مادی و روحی معنوی دانست و بیان کرد: انسان‌ها با استفاده از چشم معنوی روح خود به ادراک درونی می‌رسند.

حسینیان شهادت را راحت‌ترین و بهترین راه برای رسیدن به کمال انسانی و قرب الهی برشمرد.

وی با اشاره به تفاوت بین شهادت و مردن، گفت: خداوند در آخرت جایگاهی والاتر برای شهدا در راه خود قرار می‌دهد که به وعده آن در قرآن بسیار اشاره شده است.

*لزوم روحیه شهادت‌طلبی در مسئولان نظام جمهوری اسلامی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انسان‌ها همواره باید منتظر شهادت خود و ظهور منجی عالم بشریت(عج) باشند، یادآور شد: کسانی که در انتظار این دو باور زندگی کنند به کمال دست می‌یابند.

وی متذکر شد: مسئولان کشور نیز باید انتظار شهادت‌طلبی خود و ظهور حضرت حجت (عج) را در درون خود تقویت کنند تا کشور به سمت گمراهی و سیاهی رهنمود نشود.

حسینیان دلیل سقوط رژیم ستم‌شاهی را نداشتن روحیه شهادت‌طلبی شاه در زمان سقوط سلطنتش عنوان کرد.

*شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» نشانه روحیه شهادت‌طلبی مردم است

وی با بیان اینکه شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» امام خمینی (ره) به خاطر باور به روحیه شهادت‌طلبی مردم بود، تصریح کرد: ایستادگی و شوق به شهادت در بین مردم انقلابی  موجب شده تا دست‌های آمریکا و مزدوران جهان از سر ملت کوتاه شود.

*«اشتون» حق ملاقات با مخالفان انقلاب در داخل کشور را نداشت/سکوت مسئولان کشور در برابر این گستاخی

این مسئول به گستاخی «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در ایران اشاره کرد و گفت: اشتون به ایران آمد و با ضد انقلاب‌ها دیدار کرد و کسی به عملکردش معترض نشد.

وی اظهار کرد: به «اشتون » هیچ ربطی نداشت که سرزمین خمینی (ره) را با اوکراین اشتباه بگیرد و با افراد ضد انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کند.

حسینیان با تصریح بر اینکه ایران سرزمین شهیدان است، افزود: شهدا برای رسیدن به استقلال و آزادی و رفاه ملت پای به میادین نبرد گذاشتند و خون خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه سهل‌انگاری وزارت خارجه در راستای مانور عده‌ای مستکبر خودخواه در سرزمین خمینی (ره) قابل بخشش نیست، گفت: «کاترین اشتون» حق ملاقات با مخالفان نظام و انقلاب در داخل کشور را نداشت.

*مذاکرات هسته‌ای نباید به عقب‌نشینی از حقوق ملت ایران تبدیل شود

نماینده مردم تهران در مجلس، مذاکره را اقدامی مناسب و درست در راستای شناساندن حقوق ملت ایران دانست و اذعان کرد: نباید مذاکرات هسته‌ای تبدیل به عقب‌نشینی شود.

وی بازگرداندن بخشی از پول بلوکه شده ایران در بانک‌های خارجی را صدقه پول خودمان به خودمان برشمرد.

حسینیان تصریح کرد: انعطاف‌پذیری در مذاکرات دارای حد و مرز و زمان خاص است.

وی ادامه داد: انعطاف‌پذیری تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران نباید به عنوان یک هدف به مرور زمان تبدیل به عقب‌نشینی و زیر پا گذاشتن حقوق ملت شود.

این مسئول به معاهده ترکمن‌چای اشاره کرد و گفت: معاهده ترکمن‌چای و از دست رفتن بخشی از خاک کشور نیز به دلیل عقب‌نشینی‌های عده‌ای در آن زمان بود که ذلت و حقارت را بر ملت ما تحمیل کردند.

وی تاکید کرد: دولت به ملت ما اعتماد کند که ملت رکن اصلی در تمام موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها است.

حسینیان جنگ ایران و عراق و حمایت ۷۰ کشور جهان از صدام را یکی دیگر از مسیر شهادت‌طلبی ملت خواند و یادآور شد: در جنگ تحمیلی ما به روحیه شهادت‌طلبی ملت متکی بودیم نه به امکانات محدود جنگی خود.

وی اضافه کرد: از زمانی که ایران در مذاکرات هسته‌ای رویه انعطاف‌پذیری پیشه کرده زبان غربی‌ها علیه کشورمان درازتر شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس متذکر شد: «بان کی‌مون» حق سخن گفتن علیه ملت ایران و نظام را ندارد.

وی ادامه داد: طبق فرموده امام راحل باید با آمریکا تحقیرآمیز صحبت کرد تا ابهت آنها درهم شکسته شود.

حسینیان با اشاره به فرمایش رهبری در باره اینکه مردم روند مذاکرات هسته‌ای را بیشتر دنبال کنند، تصریح کرد: گویا رهبری از نمایندگان مجلس ناامید شده‌اند و مردم را به هوشیاری فرا می‌خوانند.

وی با بیان اینکه استقلال و آزادی ایران رایگان به دست نیامده است، متذکر شد: تعداد زیادی از ملت ایران در راستای دستیابی به اهداف انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند تا اسلام و انقلاب اسلامی زنده و پایدار بماند.

این مسئول، شهدا را الگو و سرمشق مردم کنونی جامعه عنوان کرد.

*پیام انقلاب اسلامی دست به دست در حال انتقال به جهانیان است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرزها را باز کرده و به پیش می‌رود، تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی دست به دست در حال انتقال به جهانیان است.

حسینیان یادآور شد: در پس روحیه شهادت‌طلبی هیچ ابرقدرتی اجازه نگاه کج به ملت جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دلیل نجات ملت ایران از استکبار نیز روحیه شهادت‌طلبی آنها در دوران انقلاب اسلامی بود./فارس

Share