استعدادهای فوتبال ایران به رئال مادرید می‌روند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قرارداد همکاری یک شرکت ایرانی با باشگاه رئال مادرید برای انتقال استعدادهای فوتبال ایران به اسپانیا امضا شد. در این راستا قرار است مدیر بخش فوندانسیون باشگاه رئال مادرید اوایل سال ۹۳ به ایران سفر کند. این قرارداد بین خواکین مسوول فونداسیون مدارس فوتبال رئال مادرید و محمد محمدی راد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قرارداد همکاری یک شرکت ایرانی با باشگاه رئال مادرید برای انتقال استعدادهای فوتبال ایران به اسپانیا امضا شد. در این راستا قرار است مدیر بخش فوندانسیون باشگاه رئال مادرید اوایل سال ۹۳ به ایران سفر کند.

این قرارداد بین خواکین مسوول فونداسیون مدارس فوتبال رئال مادرید و محمد محمدی راد مدیرعامل گروه ساحل آفتاب به امضا رسیده و براساس آن نمایندگی انحصاری رئال مادرید در ایران به این گروه واگذار شده تا زمینه انتقال نونهالان و نوجوانان مستعد ایران به بخش فوندانسیون رئال مادرید فراهم شود.

براساس توافقات صورت گرفته قرار است خواکین به همراه گروهی از مسئولان بخش فوندانسیون رئال مادرید اوایل سال ۹۳ به ایران سفر کنند. ضمن اینکه قرار است ثبت نام از علاقمندان برای اعزام به مدارس فوتبال باشگاه رئال مادرید اوایل سال آینده آغاز شود.

پس از سفر خواکین به ایران قرار است در نشستی خبری جزئیات همکاری گروه ساحل آفتاب با باشگاه رئال مادرید تشریح شود. ضمن اینکه شرایط و جزئیات ثبت نام از علاقمندان برای اعزام به اسپانیا نیز در همان مقطع اعلام خواهد شد./مهر

Share