از سوی مدیریت بانکهای استان گیلان اعلام شد

اسامی بانک های کشیک استان در ایام نوروز

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کلیه شعب مرکزی بانکهای ملی در شهرستان‌های استان فردا از ساعت ۹ تا ۱۲ و روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه ۱۳۹۳ به مشتریان خدمات بانکی ارائه می‌دهند. همچنین در شهر رشت نیز شعبه گلسار، شعبه مرکزی، شعبه غدیر و شعبه میدان فرهنگ از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کلیه شعب مرکزی بانکهای ملی در شهرستان‌های استان فردا از ساعت ۹ تا ۱۲ و روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه ۱۳۹۳ به مشتریان خدمات بانکی ارائه می‌دهند.

30238t

همچنین در شهر رشت نیز شعبه گلسار، شعبه مرکزی، شعبه غدیر و شعبه میدان فرهنگ از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه ۱۳۹۳ به مشتریان خدمات بانکی ارائه می‌دهند و شعبه مرکزی این بانک در روز ۲۹ اسفند ماه نیز فعال خواهد بود.

بانک رفاه شعبه مرکزی رشت، بلوار امام خمینی و شعبه مطهری رشت، مرکزی بندر انزلی، امام خمینی لاهیجان، شعبه فومن، شعبه رودبار و شعبه بازارچه ساحلی آستارا، از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه ۱۳۹۳ آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

بانک تجارت گلسار، مرکزی انزلی، مرکزی لاهیجان، مرکزی آستانه، رودبار ، فومن، مرکزی لنگرود، مرکزی تالش، مرکزی آستارا و چابکسر، از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه ۱۳۹۳ به مشتریان خدمات بانکی ارائه می دهد.

همچنین بانک های کشاورزی در شهرستان های آستارا، بندرانزلی، رشت، رودبار، فومن، لاهیجان، لنگرود، سیاهکل، رضوانشهر، ماسال، آستانه، چابکسر، خمام، بندرکیاشهر و شعبه مدیریت رشت نیز در ایام نوروز در روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه ۱۳۹۳ از ساعت ۹ تا ۱۲ به مشتریان خدمات ارائه می دهند.

ایسنا/

Share