اسماعيل حاجي پور

از سخنان برخی به خدا پناه می برم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حاجی پور در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر رشت با خبرنگاران گفت:رسانه ها در جلوگیری از بداخلاقی ها نقش به سزایی دارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دومین نشست خبری اعضای شورای شهر رشت با اصحاب رسانه عصر امروز برگزار شد.

اسماعیل حاجی پور در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر رشت با خبرنگاران گفت:رسانه ها در جلوگیری از بداخلاقی ها نقش به سزایی دارند.

hajipur1وی در ادامه افزود: اصحاب رسانه باید به دلسوزان واقعی توجه نمایند نه به آن دسته از افراد عافیت طلبی که به راحتی به افراد تهمت می‌زنند.

حاجی‌پور با بیان اینکه از سخنان برخی به خدا پناه می‌برم گفت: بنای دعوا با کسی ندارم بنده فرزند این شهر و اهل کار هستم و برای خدمت کردن به مردم این شهر که خیلی‌ها با آن بیگانه هستند به میدان آمده‌ام.

وی با اعلام آمادگی خود برای مناظره با این افراد گفت: اهل شانتاژ نیستم و هرگز از اصول اخلاقی خود عدول نخواهم کرد و بار دیگر بر این نکته تاکید می‌کنم که از سخنان بعضی‌ها به خدا پناه خواهم آورد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا اسماعیلsaber صابر رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رشت یکی از ویژگی‌های مثبت بودجه ۹۳ را زمان بندی برای فعالیت‌های عمرانی دانست.

وی با بیان اینکه در بودجه ۹۳ طرح تفصیلی رشت به نقطهٔ خوب خود خواهد رسید افزود: در بودجه ۹۳ به نهضت آسفالت و همچنین مشکل رفع روان آب‌های سطحی توجه خاصی شده است و برنامه‌های خوبی در این بخش ها داریم.

nikomansh1مظفر نیکومنش نودهی رئیس کمیسون بهداشت شورای شهر رشت با بیان اینکه تنها یک بیمارستان رشت تصفیه خانه دارد، گفت: متاسفانه فاضلاب‌های صنعتی و شهری به داخل رودخانه‌های رشت ریخته می‌شود و در حال رایزنی با سازمان‌های مربوطه برای حل این معضل هستیم.

وی در ادامه افزود: ۵ تیم متخصص دانشگاهی از دانشگاه‌های تهران و گیلان به محل دفن زباله در سراوان دعوت شده‌اند و از این منطقه بازدید به عمل آورده‌اند و در اقدام اولیه برای جلوگیری از ورود شیرابه‌ها به داخل زرجوب ساخت حداقل سه حوضچه پیش بینی شده است.
رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت در ادامه افزود:برای حل معضل فروش دام زنده قصد داریم فروشندگان دام را به زمین ۵ هکتاری واقع در جاده جیرده منتقل کنیم.
وی همچنین از انتقال میدان تره بار رشت به خارج از شهر خبرداد

Share