غلامعلی جعفرزاده:

اراده ای برای پرداخت معوقات ایثارگران وجود ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده ای برای پرداخت معوقات ایثارگران وجود ندارد ، گفت: مطالبات ایثارگران مربوط به سالهای ۷۲ به بعد است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،  «غلامعلی جعفرزاده» افزود: درباره موانع پرداخت معوقات ایثارگران تنها باید گفت،اراده ای وجود ندارد هرچند برخی این را قبول ندارند.

jafarzadeh12

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد:مظلومیت ایثارگران مانع از برخی واکنش ها از سوی آنان می شود اما نظام در قبال آنها وظیفه دارد.

** پیشنهاد نامگذاری عاشورا به نام روز شهید

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه روزها روز شهید است، گفت: شایسته بود روز عاشورا به نام روز شهدا نامگذاری می شد، هرچند شهید به یک روز خاص تعلق ندارد اما در یک روز تبلور بیشتری پیدا می کرد.

وی با بیان اینکه مسیرانتخابی و حرکت تکاملی شهدای جریان تکوین انقلاب، شهدای درگیری با منافقین، شهدای هسته ای و شهدای هشت سال دفاع مقدس همه برگرفته از حادثه کربلا است، پیشنهاد کرد روز عاشورا بعنوان یک روز ماه قمری به نام شهدا در تقویم ثبت شود.

جعفرزاده با اشاره به اینکه شهدا همه عاشق کربلا و امام حسین (ع) بودند، گفت: به نظر می رسد، در انتخاب و نامگذاری این روز باید سلیقه بیشتری به خرج می دادند.

ایرنا/

 

 

 

Share