مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی رشت خبرداد

ارائه سرویس رایگان اتوبوسرانی رشت در نوروز ۹۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی رشت با اشاره به آماده باش و بکارگیری اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های تحت نظارت و افزایش ساعت کار آنها، گفت: سرویس رایگان در روز عید با مجوز شورای اسلامی شهر رشت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با اشاره  به  در پیش بودن  سال  نو و تعطیلات نوروزی، اظهار کرد:  با توجه به اینکه در این ایام مسافران نوروزی از همه نقاط کشور به گیلان و شهر رشت سفر می‌کنند، سازمان  اتوبوسرانی در راستای  ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مهمانان نوروزی، برنامه‌هایی را  برای اجرا، در ایام  نوروز پیش‌بینی کرده است.

13920904153650341612833

وی با بیان اینکه تمیزی و زیبایی شهر در جذب گرشگران مهم است، افزود: براین اساس، سازمان اتوبوسرانی، رنگ آمیزی و خط‌کشی ایستگاه‌ها در تمامی محورها و نظافت باجه‌ها، سایبان‌ها و اتوبوس‌های فعال را  در دستور کار دارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی رشت به استفاده بیشتر از ناوگان اتوبوسرانی توسط مردم در ایام  پایانی سال اشاره کرد  و گفت : آماده باش  و بکارگیری تمام نیروها، امکانات و اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های تحت نظارت و  افزایش  ساعت  کار آنها  برای  رفاه  حال  شهروندان  از برنامه‌های  سازمان  در روزهای  پایانی سال است.

زکی‌زاده، بازدید فنی و رفع نقص  اتو بوس‌‌های  فعال و متوقفی، آماده‌سازی ماشین‌ها  و افزایش  اکیپ  فنی  سیار در تعطیلات  نوروزی  را،  از دیگر اقدامات  اتوبوسرانی  برای  نوروز  برشمرد و افزود: ایستگاه‌هایی که  تجمع  مسافر در آنها زیاد است را شناسایی می‌کنیم  و اگر نیاز بود،  تعداد اتوبوس ها  را در آن محورها  افزایش می‌دهیم.

وی با  اشاره به اینکه پیشنهاد داده‌ایم که سرویس  رایگان  در روز عید با مجوز شورای اسلامی شهر رشت، در اختیار مردم  قرار گیرد،  تصریح کرد : پوستر و تراکت‌های متناسب با ایام سال نو در داخل اتوبوس‌ها نصب می‌شود.

تسنیم/

Share