مهندس جعفر زاده ایمن آبادی خبر داد:

اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان به راه آهن قزوین – رشت در بودجه ۹۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن قزین –رشت در بودجه سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادیˈ گفت: متاسفانه اجحاف بسیار بزرگی طی سال های اخیر در حق مناطق شمالی کشور شد و طرح راه آهن قزوین – رشت در سنوات گذشته با کندی مواجه شد و در حال حاضر میزان پیشرفت این طرح ۵۰ درصد است.

jafarzadeوی خاطر نشان کرد: راه آهن قزوین – رشت طرح ملی و حتی بین المللی است که حلقه مفقوده کریدور شمال –جنوب است و نقش مهمی در برقراری ارتباط بین کشورهای شمالی ایران با سواحل جنوبی ایفا خواهد کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امسال ۱۶۰ میلیارد تومان به راه آهن قزوین- رشت اختصاص یافته ضمن اینکه برای آن ۶۰۰ میلیارد تومان فاینانس پیش بینی شده است که من خیلی امیدوار به این منبع نیستم و تقاضا می کنم دولت با توجه به اولویت توسعه حمل و نقل ریلی از هر محلی که ممکن است، منابع موردنیاز این طرح را تامین کند.

عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس فقدان زیرساخت ها را از مهمترین دلایل بیکاری بالا در استان گیلان ذکر کرد و گفت: استان گیلان از نظر نرخ بیکاری رتبه سوم کشوری را دارد./ایرنا

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share