احداث شیرخوارگاه گیلان با مساعدت خیرین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه زمین احداث شیرخوارگاه جانمایی و تهیه شده است، گفت: با مساعدت خیرین احداث شیرخوارگاه گیلان در سال جاری اجرایی می شود. دکتر حسین نحوی نژاد در هفتمین همایش قدردانی از خیران گیلان که در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد، اظهار کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه زمین احداث شی29543t.gifرخوارگاه جانمایی و تهیه شده است، گفت: با مساعدت خیرین احداث شیرخوارگاه گیلان در سال جاری اجرایی می شود.

دکتر حسین نحوی نژاد در هفتمین همایش قدردانی از خیران گیلان که در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد، اظهار کرد: در گیلان افراد زیادی در زمینه نیکوکاری کار می کنند که باید از آنان قدردانی بعمل آید.

وی افزود: دین مبین اسلام و آموزه های دینی ما بر کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان و محرومان بسیار سفارش کرده است.

دکتر نحوی نژاد با بیان اینکه امسال پروژه شیرخوارگاه در گیلان اجرایی می شود تصریح کرد: زمین احداث شیرخوارگاه جانمایی و تهیه شده که با مساعدت خیران احداث آن آغاز می شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان رویکرد همایش را زمینه سازی برای احداث یک فضای مناسب و خوب برای نوزادان و نونهالان بدسرپرست و بی سرپرست ذکر کرد و گفت: امیدواریم در این زمینه بتوانیم از مشارکت مردم برای این کار بزرگ بهره گیریم زیرا اعتقاد داریم فضای شیرخوارگاهی نشانگر فرهنگ مردم گیلان خواهد بود .

در هفتمین همایش تجلیل از خیرین گیلان از تمبر حاج محمدجعفر چینی چیان مقدم رونمایی و از ۱۳ نفر از افراد خیر گیلان تقدیر به عمل آمد.

همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران گیلان در سال های گذشته با محوریت دکتر حکیم زاده بانی آسایشگاه معلولان گیلان، زنده یاد کاظم مژدهی و همسر وی بانی خانه شبانه روزی مژدهی رشت، مرحوم آرسن میناسیان اولین مدیرعامل آسایشگاه معلولان گیلان، مرحوم حسین استقامت اهداکننده زمین آسایشگاه و دیگر خیرین از سوی بهزیستی گیلان برگزار شد./ایسنا

Share