مردم در شهر آرامش ندارند !!!

اجاره پیاده‌رو‌های رشت توسط عده‌ای مافیایی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معضل دستفروشی تمام شهر رشت را احاطه کرده به‌طوری‌که دست‌فروشان این شهر اکنون به فروشگاه‌های زنجیره‌ای تبدیل شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معضل دستفروشی تمام شهر رشت را احاطه کرده به‌طوری‌که دست‌فروشان این شهر اکنون به فروشگاه‌های زنجیره‌ای تبدیل شده‌اند.

images (1)به گزارش کیهان این مطلب را شهردار رشت در جلسه کارگروه ساماندهی دست‌فروشان این شهر عنوان کرد و افزود: دغدغه معضل اجتماعی دست‌فروشی سال‌ها ادامه دارد و ساماندهی آن تمام نشدنی است زیرا بخش اساسی حضور آنها به دلیل بیکاری بوده و باید در زمینه اشتغال در گیلان اقداماتی صورت گیرد.
محمد ابراهیم خلیلی با بیان اینکه یک عده مافیایی وجود دارند که خیابان مردم را به افراد اجاره می‌دهند و پول می‌گیرند گفت: تعدادی از آنها برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند و عده‌ای شغل اصلی آنها دست‌فروشی است که باید برای آنها مکانی جهت کسب و کار راه‌اندازی کرد.
وی با اشاره به اینکه طبق قانون وظیفه شهرداری جمع‌آوری دست‌فروشان و رفع سد معبر است افزود: از دیدگاه قانونی ساماندهی دستفروشان برعهده شهرداری نیست اما باتوجه به سیاست‌های استان تلاش خود را برای ساماندهی دستفروشان انجام می‌دهیم.
در ادامه این جلسه محمدحسین واثق‌ کارگرنیا  رئیس کارگروه ساماندهی دستفروشان شورای اسلامی رشت نیز اظهار داشت: وضعیت تملک زمین‌های درنظر گرفته شده برای ساماندهی دستفروشان باید مورد بررسی قرار گیرد و اگر این زمین‌ها به نتیجه نرسد، مکان‌های جدید شناسایی شود.
Share