دقایقی پیش صورت گرفت

آغاز دومین سفر استانی رئیس‌جمهور/ روحانی وارد فرودگاه بندرعباس شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس جمهور حسن روحانی که برای انجام سفری سه روزه به هرمزگان رفته است، در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال مقامات محلی از جمله آیت‌الله عبدالعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که برای انجام سفری سه روزه به هرمزگان رفته است، در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال مقامات محلی از جمله آیت‌الله عبدالعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، جاسم جادری استاندار و برخی نمایندگان استان هرمزگان در مجلس قرار گرفت.

201-14در هنگام ورود روحانی به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس، سرود جمهوری اسلامی ایران توسط یگان نمونه تشریفات نیروی دریایی ارتش نواخته شد.

همراه با رئیس‌جمهور، برخی از اعضای دولت از جمله حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، محمدرضا صادق مشاور رئیس‌جمهور، اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، سیدصفدر حسینی رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز وارد بندرعباس شدند.

برخی از اعضای دولت نظیر حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، مرتضی بانک سرپرست نهاد ریاست جمهوری، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیش از ورود رئیس‌جمهور به بندرعباس، در استان هرمزگان حضور یافته بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به فروردگاه بین‌المللی بندرعباس، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان جزو استان‌های استراتژیک ایران است و از جمله چهار استانی است که در کناره خلیج‌فارس و دریای عمان قرار دارند و بسیار حائز اهمیت هستند چراکه دروازه کشور به جهان و آب‌های آزاد هستند.

 

رئیس‌جمهور با اشاره به ویژگی‌های استان هرمزگان اظهار کرد: این استان از جهات گوناگون از جمله مسأله حمل و نقل و بنادر مجهز که بیشترین حمل کالا از جهت صادرات و واردات از طریق این بنادر صورت می‌گیرد، برای ما مهم است.

 

روحانی ادامه داد: این سفر برای ما فرصت مغتنمی جهت دیدار با مردم استان هرمزگان محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های مردم هرمزگان و نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دفاع از مرزهای کشور، گفت: برای دولت افتخار است که چند روزی میهمان مردم عزیز استان باشم.

 

رئیس‌جمهور در ادامه افزود: سفر دولت به سراسر کشور و استان‌های مختلف، در فرصت‌های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد.

سفر روحانی به استان هرمزگان روز پنجشنبه به پایان خواهد رسید./ایسنا

Share