وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی

۵۰۰ هزار بازنشسته امشب ۲۵۰ هزار تومان دریافت می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی ربیعی وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی در مراسم تجلیل از خادمان انقلاب که توسط صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد گفت: تا کنون صندوق بازنشستگی ۶۵ درصد مطالبات بازنشستگان را پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزابه نقل از خبرآنلاین، علی ربیعی وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی در مراسم تجلیل از خادمان انقلاب که توسط صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد گفت: تا کنون صندوق بازنشستگی ۶۵ درصد مطالبات بازنشستگان را پرداخت کرده است.

rabieiاو با بیان اینکه تسریع در پرداخت مطالبات از جمله اقداماتی است که توسط صندوق بازنشستگی کشوری در حال اجراست ادامه داد: هشتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری از ساعت ۲۴ امشب انجام می شود.

ربیعی در این مراسم که در تالار وحدت برگزار شد، گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری مطالبات خود را دریافت کردند و با آنها تسویه شده است و در این مرحله هم مطالبات ۵۵ هزار بازنشسته دیگر تسویه کامل شده می شود.

او گفت: به همت این صندوق و با احتساب پرداخت هشتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری تا کنون بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر مطالبات خود را دریافت کرده اند.

قدردانی از بازنشستگان

در ادامه این مراسم ، با حضور وزیر کار و ایراندخت عطاریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از بازنشستگان و خادمان قدردانی شد. همچنین از محمد علی محمدیان معلم مریوانی که به خاطر همدردی با شاگردش موهای سر خود را تراشیده بود قدردانی شد.

 

Share