یک گیلانی رئیس شورای داوران سبک شیتوریو JKS کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای داوران کاراته استان گیلان گفت: مسابقات قهرمانی شیتوریو JKS کشور با حضور ۲۰۰ شرکت کننده از استان های مختلف در رشت برگزار شد. مهندس آریامن قویدل ، با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی شیتوریو JKSکشور در بخش آقایان و بانوان در گیلان اظهار کرد: این مسابقات به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای داوران کاراته استان گیلان گفت: مسابقات قهرمانی شیتوریو JKS کشور با حضور ۲۰۰ شرکت کننده از استان های مختلف در رشت برگزار شد.

dthgfhgh

مهندس آریامن قویدل ، با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی شیتوریو JKSکشور در بخش آقایان و بانوان در گیلان اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور استاد علی شاکری بنیانگذار و رئیس سازمان جهانی شیتوریو JKS ، اعضای شورای شهر رشت و مهندس جعفرزاده نمایندهٔ مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در سالن آکادمی مرکزی کاراته استان گیلان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات بیش از ۲۰۰ شرکت کننده در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو تاتامی به رقابت پرداختند.

قویدل با بیان اینکه شورای داوران هیات کاراته استان گیلان به همراه داوران اعزامی از دیگر استان‌های شرکت کننده، امر قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند، گفت: سعی‌ شورای داوران بر این بود که از داوران با تجربه و جوان در امر قضاوت بهره گیرد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در بخش بانوان اضافه کرد: مسابقات قهرمانی شیتوریو JKS بانوان کشور نیز در رده های سنی‌ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن آکادمی مرکزی کاراته استان گیلان برگزار شد.

قویدل خاطرنشان کرد: منتخبین این مسابقات هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان در قالب تیم های منتخب شیتوریو JKSکشور به مسابقات قهرمانی جهان – سریلانکا – اعزام خواهند شد.

در حاشیه این مسابقات حکم ریاست شورای داوران سبک شیتوریو JKS جمهوری اسلامی ایران از طرف استاد شاکری، توسط مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت به مهندس آریامن قویدل رئیس شورای داوران کاراته استان گیلان و عضو هیات علمی جهاددانشگاهی گیلان اهدا شد./ایسنا

Share