یک انتصاب در میراث فرهنگی و گردشگری رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی رضا علیزاده ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان ، بهزاددارابی به سمت سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت این اداره کل منصوب شد. در این حکم آمده است: با توجه به تجارب مفید و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی رضا علیزاده ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صmirasنایع دستی و گردشگری گیلان ، بهزاددارابی به سمت سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت این اداره کل منصوب شد.

در این حکم آمده است:

با توجه به تجارب مفید و ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی ، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان رشت منصوب می‌‌شوید .

رسالت و ماموریت های ذاتی این اداره کل درسه حوزه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اهمیت شایانی برخوردار است. ضمن بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران و هماهنگی لازم با فرماندار محترم و سایر مسئولان ذیربط که از مهمترین وظایف نمایندگی شهرستانی است در فضای صمیمی و دوستانه جهت تحقق اهداف متعالی سازمان گام های موثری بردارید.

امید است همواره در سایه الطاف حق در سال حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی با هماهنگی دفتر امور شهرستانی و معاونت‌های ذیربط در تحقق اهداف سازمانی موفق و کوشا باشید .

Share