با نظر نماینده عالی دولت در گیلان:

گزینه های فرمانداری رشت و انزلی تغییر کرد +اسامی گزینه های جدید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شنیده شده است با توجه به اینکه گزینه قبلی فرمانداری شهرستان رشت در وزارت کشور به مشکل خورده است استاندار گزینه خود را تغییر داد

mahdaviاختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  شنیده شده است با توجه به اینکه گزینه قبلی فرمانداری شهرستان رشت در وزارت کشور به مشکل خورده است استاندار گزینه خود را تغییر داد و سیدعیسی مهدوی مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان به عنوان  گزینه اصلی فرمانداری رشت معرفی شده است.از جمله سوابق کاری مهدوی می توان به شهرداری لوشان و رودبار و همچنین معاونت دفتر فنی استانداری گیلانو عضو هیات مدیره منطقه آزاد انزلی و رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی‌محلی گیلان   اشاره کرد.

شنیده شده است احتمالا تا هفته دیگر فرماندار شهرستان رشت با این سمت خداحافظی می کند و احتمالا خود آقای مهدوی ویا معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان بعنوان سرپرست در این فرمانداری شروع بکار می کنند.

قاسم روحانی فر

قاسم روحانی فر

 

شنیده شده است بعد از اینکه آقای مهدوی از گزینه فرمانداری انزلی با نظر استاندار به گزینه اصلی فرمانداری شهرستان رشت انتخاب شد  قاسم روحانی فر، رئیس اداره ثبت احوال انزلی گزینه مورد نظر استاندار برای فرمانداری شهرستان بندر انزلی انتخاب شد و به وزارت کشور معرفی گردید.

روحانی فر سابقه ی ریاست اداره امور اداری اداره کل هرمزگان،  ریاست  اداره ثبت احوال قزوین و معاونت اداری و مالی ثبت احوال استان مرکزی را در کارنامه ی کاری خود دارد.

اسماعیل صابر

شنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از اینست که اسماعیل صابر معاون فرماندار ماسال بزودی  با حکم استاندار گیلان برای  سرپرستی فرمانداری  شهرستان ماسال منصوب می شود.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

 

Share