گزارش تصویری بازدید اعضای شورای شهر از بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از رشت پرس ، امروز اعضاء کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر رشت از بیمارستان حضرت رسول (ص) سازمان تامین اجتماعی بازدید میدانی بعمل آورند . در این بازدید که با حضور ریاست بیمارستان و اعضاء کمیسیون بهداشت شورای اسلامی همراه بود توافقات همکاری فی ما بین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از رشت پرس ، امروز اعضاء کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر رشت از بیمارستان حضرت رسول (ص) سازمان تامین اجتماعی بازدید میدانی بعمل آورند . در این بازدید که با حضور ریاست بیمارستان و اعضاء کمیسیون بهداشت شورای اسلامی همراه بود توافقات همکاری فی ما بین جهت ارائه خدمت هرچه بهتر به بیماران و مراجعه کنندگان در دستور کار قرار گرفت .

در ابتدای جلسه دکتر قدسی ریاست بیمارستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور و توجه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر رشت به مقوله بهداشت و درمان به ایراد گزارش عملکرد در خصوص توانمندی های موجود و دستاورد های حاصله اشاره کرد و بیان داشت بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی کشور به وسعت ۳۳ هکتار ، بیمارستان حضرت رسول (ص) رشت می باشد که ظرفیت خدمت گذاری در حوزه های تخصصی به عموم بیماران داخل استانی و خارج استانی را دارا است .

دکتر جمشیدی چناری ریاست شورای اسلامی شهر و عضو کمیسیون بهداشت در ادامه ضمن تشکر از ارائه خدمات ارزنده ریاست و پرسنل خدوم بیمارستان حضرت رسول (ص) رشت آمادگی شورای اسلامی شهر را در جهت همکاری دو طرفه و رفع موانع و مشکلات موجود اعلام نمود .

مهندس مظفر نیکومنش ریاست کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی و اینکه یکی از مهمترین اهداف کمسیون بهداشت شورای اسلامی ایجاد تعامل دو طرفه بین دستگاههای اجرایی و مردم است خاطر نشان کرد : از اینکه جامعه پزشکی خدمتگذار در بیمارستانها و سایر مراکز درمانی هم در شادی بیماران و هم در غم آنان شریک هستند لذا از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردارند ، که می بایست برای این قشر زحمت کش تمام توان خود را بسیج کنیم و لذا جهت تسهیل و تسریع در امور خدمات درمانی و بهداشتی ، موانع پیش روی بیمارستان حضرت رسول(ص) رشت می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد که امید است در آینده نزدیک شاهد بهره مندی مراجعه کنندگان و پرسنل زحمت کش بیمارستان از این خدمات خواهیم بود .

در پایان به دعوت دکتر مقدسی بازدید از قسمت های مختلف بیمارستان با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر صورت گرفت.

Share