گران‌ترین غذاهای جهان +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران,طلا یکی از گران ترین عنصرهای جهان به شمار می رود که امروزه با ساخت طلاهای خوراکی و تهیه غذاهایی خاص با آن غذاهای گران قیمتی را در جهان تهیه می کنند. این خوراکی ها فقط در مناطقی از دنیا و رستوران هایی خاص ارائه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران,طلا یکی از گران ترین عنصرهای جهان به شمار می رود که امروزه با ساخت طلاهای خوراکی و تهیه غذاهایی خاص با آن غذاهای گران قیمتی را در جهان تهیه می کنند.

این خوراکی ها فقط در مناطقی از دنیا و رستوران هایی خاص ارائه می شوند و فقط اشراف و افرادی که وضعیت مالی بسیار خوبی دارند قادر به خرید آن ها هستند.

۱.اکوارانا،تخم مرغ طلایی
اکوارانا مرغ اصیل شیلی است که تخم مرغ آن آبی رنگ است و در شهر نیویورک این تخم مرغ آبپز با ترکیب پنیر و نودل و رشته های فرنگی یکی از غذاهای خانواده های اشرافی است. 332454_744.گران قیمت ترین پنیر تهیه شده از خر
از شیر خر نیز مانند شیر گاو و گوسفند نوعی پنیر به نام نوتبوک تهیه می کنند که طعم و مزه آن به طور کلی متفاوت با سایر پنیرها در جهان است.
332460_218
یوباری، پادشاه خربزه ها
یوباری ترکیبی از طالبی است که در گلخانه رشد کرده است و طعم و مزه آن بسیار دلپذیر و مانند آناناس و هندوانه است و با افزودن ادویه های خاصی به آن از آن به عنوان دسر و پیش غذا استفاده می کنند.
332455_426
هاپ شاخساره
332456_906
جونیور سوشی رول
این غذا که از طلای ۲۴ عیار پوشیده شده است ترکیبی از برنج یاپنی و ماهی قزل آلا و خیار و انبه است که در حال حاضر یکی از گران ترین غذاهای دنیا به شمار می رود و کمتر کسی توانایی خرید آن را دارد.
332457_414

.ترافل لامادلین طلا
ترافل شکلاتی یک قارچ معمولی نیست بلکه تخم مرغی پوشیده از ژله و طلا است که این نوع تخم مرغ که ماهیت آن قارچ است در جنوب غربی فرانسه رشد می کند که آن را در شکلات غوطه ور می کنند و با شکر، خامه سنگین، وانیل اندونزی، ایتالیایی و روغن دنبلان سفید خالص تهیه می کنند.
332458_723

گران قیمت ترین گوشت دنیا
ایباریکو بلتا گوشت خوک اسپانیایی است که این گوشت خالص از قیمت زیادی برخوردار است زیرا خوک ها از غذاهایی گران قیمت تغذیه می شوند و بسیار نادر و کم یاب هستند.
332459_260

دسر سرندپیدیتی
این دسر که به طور انحصاری در شهر نیویورک به فروش می رسد ترکیبی از بستنی و مغز گردو و طلا ی خوراکی است و میوه هایی مانند آناناس، هلو و بادام نیز در تهیه آن استفاده می شود و ظرف سرو آن با الماس حجاری شده است و از گران قیمت ترین شکلات جهان برای رویه آن نیز استفاده می کنند.


332461_670   

Share