به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

کی روش، سرمربی آفریقای جنوبی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به توافق رسید و از تابستان آینده هدایت تیم ملی این کشور را برعهده خواهد گرفت. یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی گفت که توافقات بین دو طرف صورت گرفته و کی روش از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به توافق رسید و از تابستان آینده هدایت تیم ملی این کشور را برعهده خواهد گرفت.

340566_heroa

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی گفت که توافقات بین دو طرف صورت گرفته و کی روش از روز ۱ جولای هدایت تیم ملی این کشور را برعهده می گیرد.

این منبع همچنین فاش کرد که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی خواهان آغاز همکاری از همین ماه بود اما کی روش اعلام کرد می خواهد با تیم ملی ایران، حضور در جام جهانی را تجربه کند.

او به گل گفت:” کارلوس بار دیگر سرمربی بافانا بافانا خواهد شد. البته قرارداد او از روز ۱ جولای آغاز می شود زیرا او مایل بود به کارش در تیم ملی ایران با حضور در جام جهانی پایان بدهد.”

کی روش تیم ملی آفریقای جنوبی را به جام جهانی ۲۰۰۲ رسانده بود اما اختلافات او با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی باعث شد تا پیش از این رقابت ها، از هدایت این تیم کنار برود.

او به خاطر عدم رسیدن آفریقای جنوبی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا در آن سال تحت فشار بود اما پس از آن دوره، آفریقای جنوبی در جام ملت های آفریقا و راهیابی به جام جهانی توفیقی نداشت.

گل/

Share