کنسرت «سهیل نفیسی» در رشت برگزار می شود

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سهیل نفیسی که دوستداران زیادی را در سراسر کشور دارد، اصمیم گرفته در تاریخ ۸ و ۹ اسفند در سالن مجتمع خاتم‌الانبیاء رشت روی صحنه برود. این هنرمند که تاکنون سه آلبوم «ری را»، «ترانه های جنوب» و «چنگ و سرود» را روانه بازار کرده و مخاطبان زیادی را […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سهیل نفیسی که دوستداران زیادی را در سراسر کشور دارد، اصمیم گرفته در تاریخ ۸ و ۹ اسفند در سالن مجتمع خاتم‌الانبیاء رشت روی صحنه برود.

1530450_10153722091590529_514127906_n
این هنرمند که تاکنون سه آلبوم «ری را»، «ترانه های جنوب» و «چنگ و سرود» را روانه بازار کرده و مخاطبان زیادی را هم برای خود جمع کرده، قرار است در این کنسرت، گلچینی از قطعات محبوبش را به اجرا در آورد. وی بیش از ۲۰ سال در هرمزگان (بندرعباس) زندگی کرده و موسیقی‌اش تا حد زیادی تحت تاثیر این منطقه است.

علاقه فراوان او به شعر معاصر ایران، سهیل نفیسی را به سوی ترانه‌سازی بر اساس برخی اشعار به یاد ماندنی ایران معاصر سوق داد. سبک خوانندگی و نواختن گیتار او را می توان نوعی نقالی موسیقایی به شمار آورد .
نـفیسی در این سال‌ها تعلق خاطر ویژه ای به ابراهیم منصفی نشان داده است و به بازخوانی ترانه‌های «ابراهیم منصفی» ترانه‌سرای معاصر اهل بندرعباس پرداخته است.

قیمت بلیت ها: همکف: ۳۰ و ۴۰ هزار تومان / بالکن ۲۵ هزار تومان

سایت موسیقی ما/

Share